недеља, 19. април 2015.

Farmasi - grupna recenzija

  4 comments    

Proslo je dosta vremena od kada sam dobila Farmasi paket od jedne divne gospodje iz Novog Sada. Prvo zelim da joj se zahvalim na ovom poklonu i na tome sto mi je omogucila da se malo bolje upoznam sa Farmasijem.

Resila sam da Vam iznesem svoja misljenja kada su ovi proizvodi u pitanju, tako da sam resila da napisem grupnu recenziju kada su ovi proizvodi u pitanju.

Pocecu od Rose therapy hand & body lotion. Kao sto sam vec napomenula za ove proizvode, imaju intenzivan miris. Kada ih koristite jak miris ostaje neko vreme na kozi, ali ne predugo. Sto se tice teksture samog losiona nije previse tecan, a nije ni gust, prosecna gustina losiona za telo. Kada pricamo o hidrataciji ovog losiona sigurno je to da ga ne bih preporucila veoma suvoj kozi, ali kada je normalna koza u pitanju mogu reci da odrzava solidno stanje koze. Sve u svemu sto se losiona tice nisam razocarana, ali nisam ni odusevljena, verovatno iz razloga sto je meni koza dosta suva tako da mi ipak treba neki jaci losion od ovog. Preporucujem ga samo ukoliko imate normalnu kozu.

Drugi proizvod iz ove kolekcije je Rose therapy hand wash. O ovom tecnom sapunu sam vec pisala u favoritima. Mislim da to dovoljno govori o tome koliko mi se svidja. Ne volim sapune koji ne pene dobro, a ovo je upravo sapun koji peni vise od bilo kog drugog koji sam do sada koristila. Tako da je dovoljna mala kolicina da dobro operete ruke. A ono sto mi se takodje jako svidja kod ovog sapuna jeste miris, koji ostaje na rukama par minuta. Ne isusuje ruke, tako da je ovo proizvod koji bi svima preporucila. Svaka pohvala za ovaj proizvod.


Kada je dekorativa Farmasi kozmetike u pitanju dobila sam All in one maskaru da probam. Maskara dolazi u crnoj kutiji.


Cetkica maskare je zakrivljena, sto mozete videti na slici. Sto se same teksture maskare tice normalna je. Na cetkici ostaje taman onoliko proizvoda koliko Vam treba za jedno nanosenje.

Sto se uvijanja trepavica tice nije na zavidnom nivou. Ja nemam problem sa time, tj. ne trazim od maskare da mi uvija trepavice jer mislim da imam dovoljno uvijene da ne mora maskara dodatno da ih uvija, ali ukoliko Vi to ocekujete od maskare, moram reci da ova maskara ne uvija trepavice previse. Naravno da ih uvije, ali ne nesto preterano. Pricam iz svog iskustva, meni je samo malo podigla trepavice.

Kada je volumen u pitanju mogu reci da daje solidan volumen trepavicama. Ono sto ja najvise ocekujem od maskare je da mi da sto veci volumen, obzirom da imam dosta dugacke trepavice ali za moj ukus dosta retke, od maskare ocekujem da upravo to ispravi. Kada je ova maskara u pitanju daje solidan volumen, ne najbolji ali sto se volumena tice nemam prevelike zamerke. 

Ako pricamo o produzenju trepavica, mogu reci da ih produzi malo, ne nesto preterano ali vidi se razlika. Kao sto rekoh, ja imam dosta dugacke trepavice tako da i ne volim da ih dodatno mnogo izduzujem, tako da meni ova maskara, sto se toga tice odgovara.

Kada rezimiramo, maskara je solidna, ali ukoliko trazite neki mega efekat ne bih preporucila ovu maskaru. Ali bih je preporucila za svakodnevnu sminku, jer po mom misljenju ona je idealna za svakodnevno nosenje.



Pokusala sam da Vam prikazem kako izgledaju trepavice sa samo jednim mazanjem maskare, ali kao sto znate kamera veliki deo sminke 'pojede' tako da ne mozete bas najbolje da vidite. No, nadam se da vidite da itekako ima razlike.


I poslednji proizvod koji sam dobila u ovom paketicu jeste Farmasi lip care intense moisturizer. Sto se ovog balzama za usne tice jedino sto mi se kod njega ne svidja je boja. Ova drecavo roze boja je ono sto me odbija kod njega, jer mi je previse vestacka. A sto se tice hidratacije mogu reci da je dobra. U poslednje vreme samo njega koristim i usne su mi u veoma dobrom stanju. Tako da mogu reci da sam zadovoljna ovim proizvodom, kada izuzmemo boju koja mi se jedina ne svidja.


Da li ste Vi probali Farmasi proizvode i kako ste zavodoljni?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*







4 коментара:

  1. Balzam za usne mi odlicno izgleda, da li je ovakva nijansa i na usnama ili je za nijansu svetlija? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obzirom da je balzam ne moze bas ostavljati istu boju, ali jeste jaca roze u pitanju, s tim da ne ostavlja previse boje na usnama, ali i vise nego dovoljno za jedan balzam.

      Избриши
  2. Isprobala sam neke njihove ruževe i super su mi, osim što nijanse nisu vjerno prikazane u katalogu, a to mi je bila noćna mora, jer niti ejdna nijansa nije bila kako treba :D Od tada me nikako njihovi proizvodi ne privlače :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam imala tih problema jer nisam narucivala nista sto ima nijanse :D Ako je tako steta sto zbog sitnice gube potrosace.

      Избриши