четвртак, 9. април 2015.

Potroseni proizvodi #7

  12 comments    
categories: 

Vec mi se nakupila cela kesa potrosenih proizvoda tako da je red da Vam pokazem sta sam potrosila u prethodnom periodu. Ono sto cu Vam prvo pokazati su proizvodi koje sam potrosila u okviru taga "Potrosi 10 do proleca".

Tu se nalaze Listerin stay white tecnost za ispiranje usta. Veoma dobra tecnost, jedino sto mi smeta jeste to sto je prejak. Jedva izdrzite tih 30sekundi koliko je potrebno da muckate tecnost u ustima. Ne znam da li cu ponovo kupovati samo zbog jacine, ali sam sigurna da cu probati druge ukuse od Listerina.

Jos jedan proizvod kome sam napokon videla kraj je Kallos argan maska za kosu. Veoma dobra maska za kosu. Zasigurno cu se vratiti njoj nekada. 

Garnier beauty oil piling za telo je takodje potrosen. Savrsen piling i sigurna sam da cu ga ponovo kupiti. Savrsen miris, piling je malo jaci sto ja volim, plus ostavlja kozu savrseno mekom.


Napokon sam potrosila i osvezivac za kosu od Avona. Ovo je proizvod koji sigurno vise necu kupovati. Ne vidim mu svrhu, ne znam ni sto sam ga kupila. Kupila sam ga jako davno, tako da mogu samo da nagadjam razlog zbog koga sam ga kupila. 

U okviru taga sam potrosila i I love.. mango & papaya body butter. Nisam odusevljena ovim proizvodom. Volim njihove proizvode samo zbog mirisa, sto se nege tice nisu na zavidnom nivou.

Loreal sublime fresh je pena za lice koju sam takodje potrosila. Nisam odusevljena proizvodom, kao sto je to vecina blogerki, ali sam dosta zadovoljna. Ovo je prvo sredstvo za umivanje koje je u obliku pene, ali sam ukapirala da mi vise odgovaraju gelovi.


Potroseno je i Sofi anticelulit ulje. Veoma dobro ulje. Sigurna sam da cu ga nekada opet kupiti.

Neo Garnier deodorant sam isto potrosila u prethodnom periodu. Dobar antiperspirant, ali kada ostane trecina proizvoda ruke polomite da isterate proizvod iz tubice.

Maybelline baby lips sam koristila veoma cesto i veoma lako ga potrosila. Solidna mazalica za usta.


Avon kristali za kosu su mi jedan od omiljenih proizvoda za kosu ovog tipa. Ne znam koja mi je ovo bocica po redu, a prvom prilikom cu kupiti novu. Prezadovoljna sam svime, od mirisa pa do dejstva.

Cien samponom sam bila veoma zadovoljna. Sigurno cu ga ponovo kupiti ukoliko naidjem na njega.

Jos jedan sampon koji je potrosen je Le petit Marseillais. Ovim samponom nisam zadovoljna. Ne radi nista mojoj kosi, sta vise moguce da je i malo isusuje. Sigurna sam da ovaj sampon vise nikad necu kupiti.


Jedna od mojih omiljenih kupalica je potrosena. U pitanju je Dove original. Obozavam kako mirise, na sveze, cisto, mnogo volim takve mirise. Mislim da nema potrebe da kazem da cu ga ponovo kupiti.

Jos jedan proizvod od Dove koji je potrosen je njihov original antiperspirant. Miris je isti kao i kupka, a antiperspirant mi je veoma dobar.

Garnier micelarna voda je jos jedan proizvod koji sam potrosila i kojim sam prezadovoljna. Savrseno skida sminku i ocisti lice. Sigurna sam da cu je ponovo kupiti.

Dva proizvoda za kupanje koje sam potrosila su Dairy fun bath powder i pepermint bath salt. Ovo su kupalice koje sam koristila za relaksaciju. Kada napunim kadu volim da ubacim u vodu ovakve proizvode.


U prethodnom periodu non stop sam koristila kreme za ruke i mazalice za usta, sto se moze i videti. 
Mazalice za ruke koje sam potrosila su Farmasi sa bademom, Hemel kremu za ruke i Dove deep care. Sto se Farmasi kreme tice solidna krema. Ne bih preporucila za sasvim suve ruke, ali za malo suve i za ruke u solidnom stanju toplo preporucujem.

Krema koji itekako preporucujem za totalno suve ruke jeste Hemel krema za ruke. Ovo je krema koja i najgore ruke vraca u zivot. Svaka pohvala za ovu kremu.

Za kraj, kada su kreme za ruke u pitanju, krema koju bih preporucila najvise zbog mirisa jeste Dove deep care. Sto se nege tice solidna je, ali nije za preterano suve ruke, jer nece uciniti cuda na njima.

Na red su dosle i mazalice za usne. Da krenemo od one najbolje a to je Forever aloe lips. Ovo je mazalica koju mogu da pohvalim za mnogo sta, a tu je i hidratacija usana. Ovo je proizvod koji cu stalno iznova kupovati, u to sam sigurna. Pisala sam o njemu i posebno, ali mislim da tamo nisam dovoljno iznela svoje odusevljenje ovom mazalicom.

Sledeca mazalica je Eucerin balzam za usne. Moram priznati da je i ovo jedan veoma dobar balzam za usne. I sto se njega tice vrlo je verovatno da cu mu se vratiti uskoro.

I poslednja mazalica za usne je neka iz Avona. Ne znam koja tacno jer je odavno kupljena a svi natpisi su skinuti. Mogu reci da se pokazala mnogo bolje nego sto sam ocekivala, ali nije da cini cuda vasim usnama. 

I poslednji proizvod u ovim potrosenim proizvodima je Essence stay no matter what olovka za oci. Ja sam ovu olovku koristila za obrve i u pocetku nisam bila nesto zadovoljna, ali sto sam je vise koristila to mi se vise svidjala. Odavno sam je potrosila nego se nikad ne setim da je bacim. Nakon sto sam je potrosila htela sam opet da je kupim ali nikako nisam mogla da je nadjem, nadam se da cu je naci uskoro.


Da li ste Vi koristili neki od mojih potrosenih proizvoda i kako ste zadovoljni?

Toliko od mene... Kuckamo se uskoro :*

12 коментара:

  1. I ja obozavam dove original miris i sve iz te linije.
    Garnier micelarna takodje pun pogodak.
    Zavidna korpa. Volim taj osecaj kad se resim tih tubica sto su pri kraju i poredjam nove. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da imamo slican ukus :) Skroz razumem, osecam se ponosno kada istrajem u praznjenju nekog proizvoda :D

      Избриши
  2. Hm... Odakle da krenem!? Dosta toga sam i sama probala :)
    Listerin mi je definitivno prejak i krecu mi suze na oci od njega. Trenutno koristim Oral B jer mi ga je devojka na blogu preporucila kada sam se zalila na Listerin i odlican je! Garnier piling mi je na WL ali se sad malo plasim ako je grublji jer je moja koza tela jako osetljiva pa mi od grubljih pilinga izadju modrice (bukvalno :/). Kallos masku planiram da kupim ali onu sa keratinom cim potrosim Insight. Sofi ulje mi je bilo super, kao i Garnier dezodorans (doduse onaj bez mirisa) ali ga necu kupovati jer sam presla na zdrave dezodoranse... I love.. kozmetiku obozavam ali se slazem da nije za jako suvu kozu niti za zimski period godine. Medjutim pakovanja su toliko slatka, kao i mirisi da cu sigurno nastaviti da ih kupujem za leto :)) Malo oduzih, ali sta cu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da koristimo slicne proizvode :) Ma I love... mirisu fenomenalno, savrseno za leto, tako da razumem

      Избриши
  3. Koristila sam dosta proizvoda. Imam Avon kristale za kosu, ne koristim ih, ne znam zašto. Baš ću probati kada kažeš da su ti odlični.
    tekućinu za ispiranje usta imaš kupiti u DM-u, neka njihova marka, manje je paprena a posao odradi odlično. Dove tuširalice su mi zakon, ali dezić nisam nikada koristila

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su kristali stvarno super, nadam se da ce se i tebi svideti :) Bas cu potraziti tu tecnost, hvala na predlogu :)

      Избриши
  4. Svasta nesto si potrosila hehe. Obozavam gariner micelarnu, sjajna je. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trudila sam se da budem redovna u koriscenju kozmetickih proizvoda, sto je rezultiralo vecom korpom :D

      Избриши
  5. I meni je Garnier micelarna odlicna, kao i Avonov serum za vrhove kose :D

    ОдговориИзбриши
  6. Bez Listerina ne mogu zamisliti svoj zivot! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo je dobar proizvod, ali za mene prejak... oci pocnu da mi suze od jacine.

      Избриши