понедељак, 4. мај 2015.

Golden Rose Wow 72

  6 comments    
Zelim prvo da Vam se izvinim sto postovi nisu tako cesto, i sto ih nece biti toliko cesto, ali postoje opravdani razlozi za to, a ja se nadam da cete me razumeti.

Resila sam da Vam napisem post o mom omiljenom laku u poslednje vreme. Rec je o Golden Rose wow laku u broju 72. U pitanju je svetlo plava nijansa laka koja je idealna za vreme koje nam je doslo. Kada krene lepse vreme volim da nosim pastelne boje, a ova nijansa laka se uklapa u to.



Relativno skoro sam prvi put kupila lakove iz Wow Golden Rose kolekcije i moram reci da sam mnogo zadovoljna ovim lakovima. Do sada sam bila najvise zadovoljna Rich lakovima, a ovi su mi mozda za nijansu bolji od njih. Mislim da ovi lakovi ostaju malo duze na noktima od Rich kolekcije, barem je tako slucaj sa mojim noktima :). 

Kao sto mozete da primetite bocica je mnogo manja od ostalih Golden Rose lakova. Npr. Rich lakovi su 10.5ml, dok su Wow samo 6ml. Obzirom da ja volim sve sto je minijaturno mene je ova bocica itekako kupila. Plus retko koji lak potrosim do kraja, uvek pre nego sto se iskoriste zavrse u kanti, tako da mislim da je ovo idealno pakovanje.


Na slici mozete videti da se jednim mazanjem ne postize najbolji efekat kada je ova boja u pitanju. Medjutim ja to ne uzimam kao zamerku jer je u pitanju svetla boja, a retko koji lak u svetloj boji je dovoljno namazati samo jednom.


Nakon drugog mazanja lak je savrseno nanet. Sto se samog laka tice dobro se nadogradjuje, tako da sa time necete imati problema.

Sto se cetkice tice ona je uska, medjutim nisam imala problema sa njom jer jako lepo nanese lak. Iako sam ja pristalica sirokih cetkica.

Na mojim noktima ovi lakovi ostaju 3,4 dana, a obzirom da mi u poslednje vreme lakovi najduze ostaju na noktima 2 dana ovo je savrseno vreme. 

Sto se tice susenja laka moram reci da sam i ovime jako zadovoljna obzirom da im ne treba previse vremena da se osuse. 

Kada je u pitanju cena laka, ja sam je kupila u lokalnoj parfimeriji za 70dinara.

Kada rezimiramo ja sam mnogo zadovoljna ovim lakovima i preporucila bih ih svima. Pogotovo sto Wow kolekcija ima prelepe nijanse tako da sam sigurna da mozete naci one koje Vama odgovaraju.

Jeste li probali Wow Golden Rose lakove? Kako ste zadovoljni?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*




6 коментара: