понедељак, 6. април 2015.

Blush 1b

  4 comments    

Resila sam da Vam posebno pisem o mojoj omiljenoj cetki za sminkanje. U pitanju je Blush 1b, cetka za kameni puder.

Preporucuje se za koriscenje kamenog i mineralnog pudera, kao i za bronzer, a ja je trenutno koristim samo za kameni puder.

Kao sto mozete videti cetka je velike povrsine, tako da samo u par poteza puder nanesete na svoje lice. Mene je kod nje prvo privuklo to sto je velika, a mnogo volim da su cetke koje koristim za celo lice velike kako bih u par poteza obuhvatila celo lice. Drugo sto me je kod nje privuklo jesu dlacice. Ova cetka je nenormalno mekana. Ne znam sa cime bih je uporedila da shvatite koliko je mekana ova cetkica. Cetka je od sintetickog vlakna.


Kao i sve Blush cetkice i ova cetka ima crnu, mat, drvenu drsku na kojoj je ispisan broj cetkice. 

Kao sto sam i rekla ja ovu cetkicu, za sada, koristim samo za kameni puder. Savrseno uhvati puder za sebe i lepo rasporedi po licu. Pri koriscenju se ne siri previse, vec dovoljno da lepo nanese puder, a da se sama cetka ne transformise tj. ne promeni oblik.


Verujem da vec znate, ali da i ja naglasim, da Blush cetkice mozete kupiti u Alexandar cosmetics, kao i u njihovim distributivnim centrima sirom Srbije. Cena ove cetke je 890 dinara, i po mom misljenju vredi svakog dinara, mozda cak i mnogo vise od toga.




Koristite li Vi Blush cetkice i koja Vam je omiljena?

Toliko od mene... Kuckamo se uskoro :*


4 коментара: