четвртак, 15. јануар 2015.

Potrosi 10 do proleca... Tag...

  2 comments    
categories: 

Citajuci postove ostalih blogerki naletala sam na ovaj tag i posto mi je delovao veoma privlacno resila sam da ga i ja uradim. Mislim da nas ovakvi tagovi nateraju da potrosimo neke proizvode koji nam se 'vuku' po kupatilu. Tako sam i ja izabrala neke od tih proizvoda, ali i one proizvode koje redovno koristim, ali sam izazvala sebe da ih potrosim do proleca tj. do 21.03.2015. Videcemo kako cu se pokazati :). Pa da pocnemo...

Prvi od proizvoda koji sam izabrala jeste Listerin stay white tecnost za ispiranje usta. Kupila sam ga odavno i iako sam i pre koristila slicne ovaj nikako da potrosim jer vise ne mogu da trpim njegovu jacinu :D. Tako da se nadam da ce me ovaj tag naterati da ga potrosim.

Proizvod koji je takodje odavno u mom kupatilu i koji mi se jako svidja, ali ga u poslednje vreme veoma retko koristim, jeste Garnier Neo antiperstpirant. Ostala je jos trecina, tako da se nadam da cu ga dokrajciti sada :).

 Resila sam da u ovaj tag uvrstim i proizvod koji je koriscen samo 2,3 puta, a to je maska za lice Avon Planet spa heavenly hydration. Videcemo kako cu se pokazati u trosenju ovog proizvoda. Jeste da nije veliko pakovanje ali ga i ne koristim svakodnevno.

Proizvod koji ne znam vise ni od kada je, tako da je krajnje vreme da se iskoristi, jeste Avon osvezavajuci sprej za kosu. Ja se iskreno nadam da cu ga iskoristiti do proleca.

Jos jedan od proizvoda koji ne koristim svakodnedno, a ipak je ostalo oko polovine proizvoda u tubici, jeste piling za telo Garnier oil beauty. Nadam se da cu i njega uspeti da potrosim, no videcemo.

Proizvod koji je relativno skoro kupljen, ali izazivam sebe da ga potrosim do proleca, jeste Loreal pena za umivanje. Iskreno iako je potroseno manje od trecine verujem da cu, ako ne sve dobar deo, potrositi do proleca jer ga bas cesto koristim (za umivanje, skidanje sminke).

Bocicu koju nikako da potrosim iako sam je pre non stop koristila, a sada kada se setim (veoma retko), takodje ubacujem u ovaj tag, u pitanju je Sofi anticelulit ulje. Ulja veoma sporo trosim, ali se iskreno nadam da cu i ovaj proizvod potrositi do proleca.

Red je da se ovde uvrsti i neka mazalica za telo, tako da ja ubacujem I love.. puter za telo. Nije mnogo potroseno do sada, ali potrudicu se da mu uskoro vidim kraj.

Ovo je proizvod koji nema kraj... ali se ja nadam da cu ga ipak sresti. U pitanju je Kallos maska za kosu. Vise se ni ne secam kada sam je kupila, ali znam da je bilo odavno. Ostala je neka petina (posto se na slici ne vidi lepo) i ja se iskreno nadam da ce uskoro u kantu.


Poslednji proizvod koji sam izabrala za ovaj tag je Baby lips peach kiss. Mislim da ce ovo biti jedan od tezih proizvoda sto se koriscenja tice, jer imam dosta labela koja koristim. Ali gledacu da ovo bude prioritet :).
Mislim da sam sebi nekim proizvodima dobar izazov postavila, ali volim izazove tako da ce mi biti drago uhvatiti se u kostac sa njima :).

Preporucujem svim devojkama koje nisu uradile ovaj tag da urade... Da rasterete svoje kupatilo, a nama prirede zadovoljstvo da citamo ovakve postove.

Toliko od mene sto se tice ovog taga... Bice ovo zanimljivo putovanje koje pocinje danas, a zavrsava se 21.03.2015. Ali videcemo se mi i pre tog datuma, da Vam kazem dokle sam stigla sa trosenjem :).

Kuckamo se uskoro :)


2 коментара:

  1. Одговори
    1. hvala :) sada vec mislim da sam postavila sebi male zadatke, jer je ostalo jos dosta vremena, a dobro mi ide :D sledeci put cu biti strozija :)

      Избриши