недеља, 18. јануар 2015.

Proizvodi od kojih sam ocekivala vise - 2014.

  6 comments    

Obzirom da sam pred kraj godine pisala o favoritima 2014. verujem da bi bio red da napisem nesto i o proizvodima koje sam koristila u 2014. a koji mi nisu odgovarali, oni od kojih sam ocekivala mnogo vise ili pak oni koji su ciste bacene pare. Verovatno bi se ovde nasao jos neki proizvod, ali veoma cesto kada mi se nesto u startu ne svidi odmah prosledim nekom drugom :). Mada mislim da je ovo ipak vecina proizvoda koja mi se nije dopadala, na neki nacin, u 2014. Pa da pocnemo da ih predstavljamo...

 Kada su u pitanju proizvodi za kosu tu imam par proizvoda koja sam kupila sa visokim ocekivanjima a oni se nisu dobro pokazali. Prvi od njih jeste InSight sampon za obnavljanje kose. Prva greska koju sam ovde napravila bila je ta sto sam kupila veliko pakovanje, no, sta sad. Moram reci da mi ovaj sampon uopste nije odgovarao. Isusivao mi je kosu, ne peni dovoljno... sve u svemu uopste mi nije odgovarao. Iako sam dobar deo podelila, jos dosta mi je ostalo, tako da ga sada koristim za ciscenje cetkica za sminkanje, i ovaj posao dobro radi :). Sto se ovog sampona tice nisu u pitanju bila moja velika ocekivanja vec mi jednostavno ne odgovara. 

Sto se tice sledeceg proizvoda mozda su kriva moja prevelika ocekivanja, obzirom da nije los proizvod tj. dobro obavlja svoj posao ali obzirom da imam njihovu masku za kosu, kojom sam odusevljena, ocekivala sam da me i on odusevi, a ostavio me je sa prosecnim utiskom. U pitanju je Kallos regenerator u spreju. Kao sto rekoh proizvod je solidan, ali sam mnogo vise ocekivala, a mozda je tome doprinelo i moje odusevljenje Gliss Kurr regeneratorima u spreju (pa sam ocekivala da svi budu barem priblizno dobri).

I poslednji od proizvoda sto se nege kose tice jeste Le Petit Marseillais sampon za farbanu kosu sa uljem safranike i ekstraktom borovnice. Obzriom koliko su ga hvalila meni je prosecan sampon. Niti je unistio moju kosu, pa da mogu da kazem da je los, niti je uradio nesto dobro na njoj. Tako da sam od njega sigurno mnogo vise ocekivala od toga. 

 Kada su ostali proizvodi u pitanju ima samo par proizvoda koji mi se nisu dopali. Prvi od njih je Cien antiperspirant extra dry. Pre ovog probala sam neki rozi njihov antiperspirant (ne secam se naziva) i on mi se solidno pokazao, a ovaj mi se uopste ne svidja. Kada ga nanesete ima nekako miris koji stipa za nos, ako razumete sta hocu reci. Sto se znojenja tice nisam primetila da sprecava u velikoj meri. Sve u svemu nisam zadovoljna ovim proizvodom.

Bath Powder dairy fun je proizvod koji me je takodje ostavio ravnodusnom. U pocetku mi se delovao jako dobro ali vise ne vidim da ista radi. Obzriom da sam odusevljena sumecim kupkama nadala sam se da ce biti nalik na njih, tj. sa slicnim dejstvom, ali ja ne vidim neku razliku kada ovo stavim u kadu ili obicnu kupku. Ostavlja on lep miris i solidne mehurice, ali ne vidim da mojoj kozi ista doprinosi.

Eveline korektor obavlja solidno svoj posao ali mi tekstura uopste ne odgovara. Toliko je masan da mi uopste ne odgovara za podocnjake, ali za neke manje korekcije ga koristim. Ne znam kako cu ga iskoristiti obzirom da ga ima dosta, ali iskoristice se valjda nekako. 

Ccn omeksivac za zanoktice imam odavno i koristim ga povremeno, ali ja ne vidim da on ista radi. Sigurno je da treba cesce da se koristi, ali ja nisam videla nikakvu promenu, pa ga zato i ne koristim toliko cesto. Potrosice se kad tad, ali ga sigurno vise necu kupovati.

I poslednji proizvod na koji sam bacila pare jeste Skin energy krema za predeo oko ociju od Oriflame-a. Koristila ili ne koristila kremu isto je. Tako da ne radi ama bas nista na kozi. Ja je sada koristim za zanoktice, tako da nece biti bacena. 

To su bili proizvodi koji se meni nisu dopadali u 2014. godini. Koji su Vasi proizvodi od kojih ste ocekivali mnogo vise?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :)

6 коментара:

  1. Delim tugu za Bath Powder dairy fun kupkom, pola kesice nije napravilo apsolutno nijedan mehuric, nijedan..sa sumecim tabletama sam isto prosla :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nemam problem sa mehuricima, vec sa (ne)ucinkom... Pa sto se tice sumecih kupki ne naprave mi mehurice, ali mi kozu ostave savrsenom :)

      Избриши
  2. Le Petit Marseillais šampon sam i sama koristila, ali za normalnu kosu i moram reći da sam bila baš izuzetno razočarana, jako loš proizvod. Ne znam zašto se toliko diglo prašine za oko LPM proizvoda.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moram reci da nisam probala ostale proizvode, verovatno cu probati jos nesto, iako ovim nisam zadovoljna, kako bih rezimirala svoje utiske i kako bih znala da li ih ikad vise kupovati ili ne :)

      Избриши
  3. I ja sam očekivala mnogo od Insight proizvoda i Petit M., ali nisam probala sve proizvode, pa ima još vremena. Insiht šamponima za suvu kosu i često pranje sam davala više puta šanse, ali stvarale su mi nešto nalik peruti, kao što mi stvaraju litarski šamponi, i stvarali mi nesnosan svrab. Isprva je bilo super, čisto teme, škriputava kosa, i nakon par pranja, joooj. :( Prosledila mojima i njima odgovara. Htedoh da izludim. Pakovanja su mi na nekoj klackalici jer moram da pazim koji šampon koristim i više je za devojke koje hoće da im kosa bude zalizana i koje feniraju kosu, a ja volim da mi kosa bude rastresita, puna volumena, ali naravno zaglađena, a ja to želim da postignem bez korišćenja fena jer mi kosa loše reaguje na fen i četkanje uz to.

    Petit M. beli balzam, ista priča. Za devojke koje feniraju kosu ili već imaju ravniju kosu, svileniju. Moja je sklona uvijanju, kovrdžanju, napuhavanju.. Meni je prosek ovaj šampon, ali je super ako neko hoće sjaj i ako mu treba nešto da zaštiti kosu tokom feniranja, sređivanja. Alli im merkam pakovanja već duže vreme :D Ali ne znam zašto to radim kad mi Garnier balzami Fructis kolekcije odgovaraju..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogi hvale InSight maske za kosu, njih nisam probala ali ih mozda probam, nekad :D Ali sampone sigurno necu vise, dovoljno sam probala :D I ja sam svoj sampon, berem vecinu, mojima prosledila i mama je odusevljena, tako da ocigledno zavisi sta trazis i kakav ti je tip kose, za moju ocigledno nije namenjen :D.

      Избриши