уторак, 13. јануар 2015.

Forever Living aloe lips

  6 comments    

Kao sto sam i napomenula, nije me bilo neko vreme, ali sam se vratila, tako da je idealna prilika da se napise novi post. Tako da je na red dosao proizvod koji me je totalno odusevio i postao must have. U pitanju je Forever Living Aloe lips.

Ne znam odakle da pocnem da pisem o ovom proizvodu. Pa cu poceti od onog osnovnog a to je da je zuckaste boje i neutralnog mirisa. 

U pitanju je stik sa visokim procentom aloe vere i sa dodatkom jojobinog ulja.

Proizvodjac ga preporucuje za sve i svasta (usne, groznice, krvarenja na kozi, opekotine...) i na osnovu mog iskustva verujem da je za sve to dobar, ali sam ga ja isprobala samo za usne i groznice. Mogu reci da sam prezadovoljna dejstvom. Sto se nege usana tice vrati usne u savrseno stanje. Ja sam ga koristila vecinom pred spavanje, a preko dana kako kad i rezultat je bio veoma dobar. 

Obzirom da mi se desi skoro svake god da mi izadje barem jedna groznica na usni isprobala sam ga i za to. I moram reci da mi je sanirao groznicu(herpes) za manje dana nego kada koristim aciklovir, koji inace koristim kada mi se ta napast pojavi. Groznica mi je nestala za oko 5,6 dana, a inace joj treba oko 9,10. Tako da mogu reci da savrseno radi ovaj posao (posto ne ocekujem da mi groznica nestane za 2 dana jer znam koliko mi inace ostaje na usnama).

Sto se ostalih preporuka tice, kada je u pitanju koriscenje ovog proizvoda u pitanju, moram reci da nisam probala, ali cim budem probala i u druge svrhe podelicu sa Vama to iskustvo, mada verujem da je dobar i za ostalo.

Koliko sam ja upoznata sa Forever Aloe prodajom, ne postoji mesto na kom ga mozete kupiti, vec ga kupujete od njihovih saradnika (nesto nalik na Avon, Oriflame). Cena ovog stika za usne je oko 4e

Da li ste Vi probali nesto od Forever Living i kako ste zadovoljni?

Naravno, Srecna Pravoslavna Nova Godina i sve najlepse Vam zelim :)

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :)

6 коментара:

  1. Hmm, zao mi je sto kontriram ali moje iskustvo sa Aloe lipsom je skroz suprotno.. Probala sam ga pre desetak godina, takodje sam ga uzela zbog preporuke kao "lek" protiv groznica, posto meni izadju ogromne groznice ( herpesi) na usnama, ali nikakav efekat nisam videla, ja sam se tada vratila na aciklovir, a u zadnjih godinu-dve koristim herpatch serum ili compeed flaster, em pomaze em sakrije gadove :)) Jedino sto pamtim u vezi Aloe lipsa je da mu je cena bila bas jaca za jedan labelo, ili jos bolje obicnu grozdjanu mast u stiku, ja sam ga tako dozivela jer mi je bio nekako sav mastan, kad sam ga mazala na usne ostavljao mi je debeo masan sloj na usnama. uopste nisam bila zadovoljna. :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam probala i compeed flastere ali oni mi nista ne rade... razlicito deluju na ljude, zato i imamo razlicita iskustva, ja za aloe lips samo reci hvale imam...

      Избриши
  2. Savrsen malisa koji je uz mene od kako sto se upoznali! :-) koristim ga za sve I svasta, jedino ne kao labelo, jer ne odgovara mojim usnama. Za herpes sam isprobala sve moguce I ovo koristim poslednjih nekoliko godina. Delimo odusevljenje :-) I ja sam pisala o njemu :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Do sada nisam probala ni jedan njihov proizvod, ali sam čula da je dosta dobar antiperspirantni stik, planiram skoriju kupovinu :).

    ОдговориИзбриши