четвртак, 22. јануар 2015.

Taft perfect flex lak i pena za kosu

  2 comments    
Iako sam ovaj post najavila davnih dana, uvek se nesto ispreci, tako da ga tek sad pisem. U pitanju su Taft perfect flex pena za kosu i lak za kosu.

Ove proizvode sam dobila u okviru Schwarzkopf ankete, tj. bilo je potrebno da se preko aplikacije na facebook stranici prijavite i na kucnu adresu Vam stignu ovi proizvodi, kako biste ih isprobali i dali svoje misljenje o njima.

Pocecemo sa lakom za kosu. Moram reci da ga nisam koristila za neke teske frizure, jer takve nisam ni nosila, ali za jednostavnije, svakodnevne frizure je veoma dobar. Kao sto i sam proizvodjac kaze ucvrscuje kosu ali je cini fleksibilnom. Nema onih spojenih, ucvrscenih pramenova, koji znaju da se pojave pri koriscenju nekih lakova za kosu. Upravo cini kosu onakvu kako proizvodjac i naglasava, da je ucvrscuje ali ona ipak ostaje fleksibilna, ne 'zacementirana'.

Sto se tice volumena, da biste dobili veci  volumen potrebno je da lak za kosu naprskate direktno na koren kose. S tim da treba da pazite da ne nanesete vecu kolicinu od potrebne, jer cete onda izazvati pogresan efekat kojim sigurno necete biti zadovoljni. Jer kao i kod svih lakova, ako direktno na koren nanesete veliku kolicinu sve ima da se slepi i kosa ima da izgleda katastrofalno.

Kada rezimiram svoje utiske sto se ovog proizvoda tice mogu reci da je solidan proizvod, ne mogu reci da je perfektan, ali veoma dobar proizvod u svom rangu


Drugi proizvod je Taft perfect flex pena za kosu. Kao i svaku penu za kosu treba je naneti na vlaznu kosu, iako znam veliki broj ljudi penu za kosu nanosi na osusenu kosu. Ali da biste dobili efekat koji pena treba da stvori treba je koristiti na vlaznu kosu, pre susenja. Ukoliko penu stavite na vec osusenu kosu velika je verovatnoca da ce Vam ona kosu slepiti (pricam iz svog iskustva, jer sam probala na razne nacine). 

Sto se ove pene za kosu tice moram reci da je poprilicno dobra. Po mom misljenju daje odredjeni volumen kosi, ne slepi je, kada osusite kosu drzi je pod kontrolom, sve u svemu imam reci hvale sto se ovog proizvoda tice. 

Ono sto nisam naglasila kod ovih proizvoda jeste njihov miris. Savrseno mirisu. Ono sto me je na prvo koriscenje kod njih kupilo jeste miris. 

Kao sto sam rekla proizvode sam dobila, tako da nisam sigurna za njihovu cenu, ali ako se ne varam po oko 300 dinara su. Naravno mozete ih kupiti svuda gde se prodaju Schwarzkopf proizvodi.

Da li ste Vi probali Taft perfect flex proizvode i kako ste zadovoljni?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :)



2 коментара: