четвртак, 13. новембар 2014.

Potroseni proizvodi 5#

  2 comments    
categories: 
Doslo je vreme da se napise post o potrosenim proizvodima... Pa da pocnemo...

U mojoj poslednjoj hair care rutini mogli ste da vidite (ovde) da sam koristila Amalfi sampon za kosu, iako je pakovanje od 400ml ja sam ga vec istrosila jer sam ga veoma cesto koristila. Kao sto sam i rekla sampon je ok, ali nista posebno.

Jos jedan od proizvoda koji ste mogli da vidite u mojoj hair care rutini jeste Gliss Kur ultimate oil repair sampon. Da, ponovo, istaknem koliko sam zadovoljna ovom linijom proizvoda. Svaka preporuka.

Dva favorita od Nivee su antiperspirant stress protect i shower gel creme care, oba su potrosena, mada su to proizvodi koje stalno obnavljam (kao sto i sami mozete zakljuciti :))

Ono sto sam potrosila u prethodnom periodu jeste Nivea sensitive kupka za intimnu negu. Veoma dobra kupka, blaga, sa prijatnim, blagim mirisom.

I poslednji proizvod koji je potrosen jeste Ziaja body lotion natural argan oil. O ovom proizvodu cu veoma brzo pisati, tako da cu tamo pisati svoje utiske (posto su mesoviti).

Koristite li Vi nesto od mojih potrosenih proizvoda?

Toliko o mojim skorasnjim potrosenim proizvodima... Kuckamo se uskoro :)



2 коментара:

  1. Mene ova Gliss kur linija i nije oduševila, odnosno imamo love-hate odnos ali su mi generalno iz te linije najbolje maske. :)

    ОдговориИзбриши