четвртак, 20. новембар 2014.

Ziaja body lotion sa arganovim uljem

  No comments    
Proizvod sa kojim sam u love-hate odnosu je Ziaja body lotion sa arganovim uljem. Kao sto ste mogli da vidite ova bocica je potrosena, posle dugog koriscenja. Bocica je od 400ml tako da nije ni cudno sto je dugo trajala. Kao sto vidite ima pumpicu, sto je jedan veliki plus, jer je mnogo lakse doci do proizvoda na taj nacin nego da non stop treskate bocicu kako bi izasla zeljena kolicina proizvoda.

Sto se tice same teksture body losiona, posto sadrzi arganovo ulje mastan je, ali ne i previse gust - daleko od toga da je tecan, mogla bih reci savrsene gustine. Sve u svemu sto se tice teksture mogu reci da sam veoma zadovoljna.

Kada je rec o hidrataciji mogu ga pohvaliti. Dobro hidrira kozu, a ispucalu kozu vraca u normalno stanje.

Sto se upijanja tice nije od onih proizvoda koji koza momentalno upije, ali mu ni ne treba pola sata. Dovoljno je da ga nanesete i dok se vi umijete i nanesete kremu za lice, vec ste u mogucnosti da se obucete a da se ne lepite. Tako da se moze reci da je i ovaj test prosao.

Sada se mozda neki pitaju gde je tu hate odnos, pa u mirisu. Kada sam ga kupila mirisao mi je stvarno lepo, nekako sveze. A onda, posle nekoliko koriscenja, poceo je grozno da mi mirise. Ne znam kako da opisem miris, ne mogu bas da kazem da mirise na ustajalo ulje, ali na to podseca.

Tako da ovaj losion ima sve pohvale, osim mirisa, a obzirom da je meni to veoma vazna stavka sigurna sam da ga necu vise kupovati (barem ne ovaj miris).

Kao sto vec znate Ziaja proizvode mozete kupiti u Lilly-u, DMu, apotekama... tj. u vecini radnji koja drze kozmeticke proizvode. Cene se ne secam, ali znam da nije bio skup jer je bila neka akcija (kojih ima veoma cesto).

Koristite li Vi neki od Ziaja proizvoda?

Toliko o ovom losionu... Kuckamo se uskoro :)

0 comments:

Постави коментар