недеља, 16. новембар 2014.

Make up rutina #2

  2 comments    
categories: 
Proslo je vec dosta od moje prethodne make up rutine, tako da je idealno vreme da se napise novi post o istoj. U ovim postovima pisem o proizvodima koje koristim za svakodnevno sminkanje (sto se tice vecernjeg sminkanja mozda napisem post i o tome, ali otom potom). Moju prethodnu make up rutinu mozete procitati ovde.

Ono sto se nije promenilo u mojoj make up rutini jeste maskara. Moj izbor je i dalje MaXfactor 2000calorie. Maskara s kojom sam ja veoma zadovoljna jer ne pravi grudvice kada se stavi, produzuje trepavice, ali ne preterano (sto je meni vazno jer inace imam dugacke trepavice tako da nema potrebe da ih dodatno produzujem) i sto je meni najvaznije daje neverovatan volumen. Kao sto rekoh imam dugacke trepavice, ali ne i guste, tako da je meni veoma vazno da maskara da gustinu trepavicama. Sve u svemu moja topla preporuka.

Korektor koji koristim u poslednje vreme jeste Eveline korektor u stiku. Moram da kazem da ima dobru pokrivnu moc, ali je za moj ukus previse mastan. Ne volim osecaj koji ostavlja iza sebe, ali posto ne volim da bacam stvari moze se iskoristiti za manje nepravilnosti, za sta ga ja i koristim.

Sto se tice tecnog pudera trenutno sam odusevljena Fit me tecnim puderom od Maybelline-a. Moje odusevljenje cu zabeleziti uskoro u posebnom postu, tako da ga necu sada mnogo hvaliti.

Navika mi je da fiksiram tecni puder kamenim, tako da je moj izbor sada, a i vec duze vreme (sto se i moze videti po istrosenosti) Aura compact pressed powder. Moram da naglasim da sam uzela malo tamniju nijansu (iako mi je delovao jako svetlo), ali se i pored toga redovno koristi :)

U poslednje vreme za usne koristim najcesce samo neki balzam ili slicne proizvode. A najcesce je moj izbor Lip butter raspberry rose od Labello-a. Veoma dobra mazalica za usne.

Kao sto mozete da vidite nisam pisala o cetkama koje koristim jer nameravam, vrlo uskoro, da izbacim post o svim cetkama koje koristim.

Koristite li Vi neki od proizvoda iz moje make up rutine?

Toliko o mojoj trenutnoj make up rutini... Kuckamo se uskoro :)

2 коментара: