среда, 26. новембар 2014.

Oktobarski/novembarski favoriti

  2 comments    
categories: 

Posto nisam pisala o favoritima proslog meseca ovo su proizvodi koje sam koristila, stalno, u prethodna dva meseca, a koji su mi ostavili veoma dobar utisak. Ima tu i nekih random favorita, ali da pocnem...

Proizvod kojim sam veoma zadovoljna, a koji vec neko vreme koristim, jeste Vichy aqualia thermal krema za lice. Veoma dobra hidratacija, ostavlja kozu mekom, miris je prijatan... sve u svemu ja sam veoma zadovoljna. Iz tih razloga se nasla u mojim favoritima.

Jos jedan proizvod za lice kojim sam odusevljena je Avonovo Planet spa Heavenly Hydration ulje za lice. U pocetku sam ga koristila samo dva, tri puta nedeljno, medjutim, kada sam videla kako dejstvo ima na moju kozu pocela sam da ga koristim skoro svakodnevno. Sigurna sam da cu o ovom proizvodu uskoro zasebno pisati jer zasluzuje poseban post. 

Kada smo vec kod Avona, proizvod kojem sam se vratila jeste osvezavajuci sprej za kosu sa mirisom cveta tresnje. Moram reci da sam ovaj proizvod kupila bas odavno (ne znam ni da li ga prizvode vise, a ako ga proizvode da li ovako i dalje izgleda :D) i da ga nisam nesto koristila jer nisam bila nesto zadovoljna. Medjutim sada sam pocela da ga koristim i sasvim mi je zadovoljavajuci. Osvezi kosu, da joj neki blagi cvetni miris, dovede frizuru malo u red, tako da sam skroz zadovoljna ovim proizvodom sada.

Posto je pocelo hladnije vreme potrebno je da negu usana dovedemo na malo visi nivo :D Posto sam ja veoma zadovoljna Labello lip buterom on je bio moj izbor u poslednje vreme.

Kao sto ste mogli da vidite, lakovi se cesto nalaze u mojim postovima, razlog tome je taj sto sam prestala da radim ojacavanje, pa sada stalno mazem nokte 'obicnim' lakovima. Lak za kojim sam ja stalno posezala u prethodnom periodu je Aura Going nude? Neutralna boja koja ide uz svaku kombinaciju.

To je sve sto se tice beauty favorita, a sada par random...

Doslo je vreme sveca, a kada se tome doda moja mango opsesija dobije se sveca sa mirisom manga :) Tako da je moj izbog bio upravo taj. Moram reci da sam je vec potrosila, posto je slika napravljena pre par dana a to je bilo dovoljno da se ova sveca dokrajci. Veoma sam zadovoljna ovom svecom, veoma lepo osvezi prostor posle malo duzeg koriscenja. Kupljena je kod kineza, ali koliko sam ja videla proizvedena je u Poljskoj(hocu reci da nije kao standardne kineske svece koje uopste ne mirisu kada se upale).

Kao i svakog meseca i ovog meseca imam favorite kada su u pitanju narukvice koje sama pravim. Sada je izbor pao na skoro napravljene narukvice od plasticnih lanaca u svetlo roze i svetlo plavoj boji(ponudu mozete ovde pogledati).

Sto se poslednjeg favorita tice u pitanju je marama. Izbor je pao na kombinaciju bele, sive i svetlo roze boje. Ne znam da li je neko veci fanatik marama od mene, tako da je bilo tesko suziti izbor na samo jednu jer stalno nosim marame i imam dosta favorita :D 

Ono sto bih Vam, jos, preporucila jeste serija Vampirski dnevnici. Znam, tinejdzerska je serija, ali kad jednom pocnete da je gledate ne mozete da stanete, a mene su skroz uvukli u tu pricu. Sto se tice filma na mene je najveci utisak ostavio Frozen. Znam da nije novi film ali ja sam odusevljena ovim crtanim filmom.

Koji su Vasi favoriti ovog meseca?

Toliko o mojim favoritima u prethodna dva meseca... Kuckamo se uskoro :)



2 коментара:

  1. Jao imam i ja to Avonovo ulje za lice vec duze vreme i mnogo mi se svidja ko i tebi. Ostalo nisam nista probala. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam mislila da ne postoji niko ko nije probao lip buter :D Jer su svi bili poludeli kada je stigao :)

      Избриши