субота, 22. новембар 2014.

Sve moje cetke za sminkanje

  No comments    

Kao sto sam i rekla, doslo je vreme da se pise o cetkama za sminkanje koje posedujem. Pa da krenemo...

Cetke koje koristim svaki put kada se sminkam jesu cetka za tecni puder(cetka skroz levo), cetka za korektor (u pitanju je cetka za bazu koju sam ja dugo koristila za tecni puder, ali je sada korisim da bih razmazala korektor) i cetka za kameni puder(skroz desno). Cetku koju isto koristim jako cesto je cetka za konturisanje,ja je korisim za konturisanje i za nanosenje rumenila(druga cetka sa leve strane). Cetka za korektor je Blush cetka br.6, a cetka za kameni puder je iz Avona, ali je bas davno kupljena, tako da ne znam ni da li je ima jos uvek.
Dve cetke koje ne znam ni za sta bih koristila, pogotovo ovu levu(tako da nju ni ne koristim), a desnu koristim povremeno (za sve i svasta).


Cetke koje koristim za nanosenje i blendovanje senki su "zlatne" cetke. Takodje za to korsitim i prvu cetku sa leve strane. Dve cetke koje su ostale su cetka za karmin, koju retko koristim, i cetka koju koristim za tecni alajner ili za obrve. Cetka sa leve strane je Blush 18c, zatim ide Blush 20b i Blush 13a. 
Sto se tice "zlatnih" cetki komplet je kupljen preko Aliexpressa, za otprilike 800din(ako nekog zanima mogu mu poslati link prodavca). Moram reci da sam dosta zadovoljna ovim cetkama. Sama vlakna su dosta mekana, u prvi mah sam mislila da ce brzo otpasti jer mi je pri prvom pranju par dlaka ispalo, ali to je bilo to, nakon toga ni jedna dlaka nije otpala. Dlake su naravno od sinteticke dlake. Drska je drvena. Sve u svemu veoma dobre cetke. Jedino sto meni fali u ovom setu je velika cetka za kameni puder (mada za tu cenu i ovo je previse). 

Koje cetke za sminkanje Vi koristite?

Toliko od mene o cetkama koje trenutno posedujem... Kuckamo se uskoro :)



0 comments:

Постави коментар