понедељак, 27. октобар 2014.

Hair care rutina #2

  No comments    
categories: 

Dosao je red da napisem jos jedan post o mojoj hare care rutini. Prethodnu moju hair care rutinu mozete procitati ovde. Neke od ovih proizvoda su vec pri kraju, tako da je idealno vreme da se pise o ovoj rutini.

U jednoj od mojih skorasnjih kupovina mogli ste da vidite Amalfi proizvode za kosu. U pitanju su anti-frizz sampon i triple action regenerator za kosu. Ovaj sampon koristim za prvo pranje kose jer se nije pokazao nesto posebno. Ne mogu da kazem da je los sampon, ali ne mogu ni da ga nesto hvalim. 

Sto se tice Amalfi regeneratora moram reci da je situacija bolja. Mogu reci da je dobar regenerator, ostavlja kosu veoma mekom. 


Sampon koji koristim za drugo pranje kose jeste Gliss Kur ultimate oil elixir. Moram reci da sam ovom linijom Schwarzkopf proizvoda veoma zadovoljna. Veoma regenerisu kosu i cine mekom.

Masku koju koristim vec duze vreme jeste Kolos Argan za farbanu kosu. Ja sam veoma zadovoljna ovim maskama (sto mozete procitati i ovde).

Pre susenja kose, dok je kosa jos vlazna, nanosim Gliss Kur ultimate repair regenerator u spreju. Kao sto rekoh ovom linijom proizvoda sam veoma zadovoljna. Ovaj regenerator, u mom slucaju, cini kosu veoma glatkom nakon susenja. 


Za kraj, nakon susenja, nanosim Avon kristale za kosu kako bih dodatno obilikovala kosu i kako bih dodatno osvezila krajeve.

Da bih dodatno pojasnila proces pranja kose zelim samo da napomenem redosled koriscenja proizvoda. Prvo sto koristim je Amalfi sampon za kosu, zatim Gliss Kur sampon. Nakon toga nanosim Amalfi regenerator, nakon kog stavljam masku za kosu. Ostatak mislim da ne moram da objasnjavam :)

Koristite li Vi neki od proizvoda iz moje hair care rutine?

Toliko o mojoj hair care rutini... Kuckamo se uskoro :)

P.S. Kao sto mozete primetiti blog se dosta promenio (od imena do izgleda). Nadam se da Vam se svidja. Bice razlicitih noviteta, tako da pratite nas :)

0 comments:

Постави коментар