субота, 24. мај 2014.

Make up rutina #1

  No comments    
categories: 
U ovom post-u cu prikazati proizvode koje svakodnevno koristim za sminkanje. U pitanju su proizvodi koje koristim u poslednje vreme, ali naravno da, kao i svaka devojka, ove proizvode menjam zato u naslovu i stoji broj rutine. Ono sto svakodnevno koristim jeste Rimmel stay matte tecan puder. Mogu reci da sam zadovoljna ovim puderom iako je, za moj ukus, isuvise gust. Za nanosenje tecnog pudera koristim Blush cetku broj 6. Naravno, posle nanosenja tecnog pudera nanosim i korektor, u ovom slucaju Nyx kremasti korektor, o kome je ovde bilo reci. Da bih fiksirala tecni puder, a i korektor koristim Aura multi color pressed powder, o kome sam pisala ovde. Za nanosenje kamenog pudera koristim Avon cetku. Kada je lice spremno za "ukrasavanje" nanosim Loreal super liner, kojim sam prezadovoljna. U vidu olovke je sa veoma takvim vrhom tako da se lako nanosi i lako se izvlace linije. Na kraju nanosim Max factor 2000 calorie i spremna sam za svakodnevne obaveze po gradu :) Koristite li Vi nesto od mojih svakodnevnih proizvoda?

0 comments:

Постави коментар