петак, 24. октобар 2014.

Mini kupovina #1

  2 comments    
categories: 
Posto je skoro bio post o mojoj skorasnjoj kupovini nisam nameravala da pravim ovakav post uskoro, ali iz vise razloga sam ipak resila da pisem o proizvodima koje sam kupila prethodnih nedelju dana.

Prvi razlog je taj sto sam nekim proizvodima vec odusevljena, a drugi razlog je akcija koju nisam zelela da propustite.

Kada sam vec pomenula da je neka akcija u pitanju, odmah da kazem da je u pitanju akcija od 35% na Le Petit Marseiliais proizvode. Akcija je u DMu i traje do 26.10. Ja sam tu akciju iskoristila tako sto sam kupila sampon za kosu za farbanu kosu sa uljem safranike i ekstaktom borovnice. Videcemo kako ce se pokazati, ali moram reci da lepo mirise. 

Napokon su Maybelline color drama ruz-olovke stigle u Novi Sad, tako da sam se (za pocetak) pocastila jednom od njih, u boji 130 love my pink. Prvi utisak je odlican, pa cemo videti za dalje.

U mojoj maloj kupovini mesto je nasla i Nivea double effect kupka za intimnu negu, ozbirom da se prethodna kupka veoma dobro pokazala.

Dove go fresh restore je sapun ciji mi se miris jako svideo pa sam ga zato i kupila.

Lice nikad ne umivam samo rukama, tako da sam kupila Ebelin jastuce za lice kako bih ga probala za tu svrhu, ali na prvo koriscenje rekla bih da cu ga koristiti samo za masazu lica. 

I poslednji proizvod je proizvod kojim sam odusevljena i koji je jedan od razloga zbog cega pisem ovaj post. U pitanju je Maybelline Fit Me tecni puder. Posto sam, za ovo kratko vreme, odusevljena ovim proizvodom, sigurna sam da cu uskoro zasebno pisati o njemu.

Koristite li Vi nesto od mojih noviteta?

Toliko o mojim skromnim skorasnjim novitetima... Kuckamo se uskoro :) 

2 коментара: