петак, 4. март 2016.

Tri omiljena karmina ove zime-2016.

  10 comments    

Cao dragi moji,
kao sto ste mogli da vidite na fb stranici, pisacu o mojim omiljenim karminima ove zime. Nema ih mnogo, ali boje su vecinom netipicne za mene, jer inace volim nude nijanse na usnama, a sada dominiraju jake boje.

Prvi karmin jeste pravi praznicni i njega sam u to vreme i koristila, a u pitanju je Rimmel Kate 111. Prava crvena nijansa, savrsena za period praznika. Inace nisam ljubitelj crvenih karmina, ali ovaj mi se bas svideo i cesto sam ga nosila krajem prethodne i pocetkom ove godine. 



Drugi karmin jeste totalni favorit ove zime, a u pitanju je Aura Boomerang 703. U pitanju je neka burgundi boja. U ovu boju sam se zaljubila ove zime, pa tako i u ovaj karmin. Kada je postojanost u pitanju nisam odusevljena, ali obzirom da je boja savrsena, mislim da vredi popravljati ga u toku dana. Bez obzira sto nisam odusevljena postojanoscu ovog karmina odusevljena sam bojom i time sto iako je mat ne isusuje mnogo usne. Tako da bih Vam rado preporucila ovaj karmin ukoliko trazite ovakvu boju.


I poslednji je karmin koji je tipican za mene, a u pitaju je Maybelline whisper u nijansi mocha muse.
Kada sam zelela da odmorim od jakih karmina koristila sam ovaj u meni omiljenoj nude nijansi. Najvise volim svedene boje tako da je ova bila pravi pogodak.


To su bila tri karmina koja sam rado koristila u toku ove zime, koja su Vasi omiljeni?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*



10 коментара:

  1. Анониман4. март 2016. 19:02

    Ja sam voljela Avonove mat ruzeve i jedan Rimmelov u boji mesa :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Avon mat ruzeve jos uvek nisam probala, ali vidim da ih svi hvale. Moracu da se docepam barem nekog, da vidim kako cu ja biti zadovoljna njima.

      Избриши
  2. Aurin mi se bas dopada, nesvakidasnja nijansa. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Maybelline whisper u nijansi mocha muse je nesto sto bi meni dobro stajalo

    ОдговориИзбриши
  4. Nijansa Maybellinovog karmina je divna :)

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман6. март 2016. 21:45

    Boomerang mi je najlepsi :). Ove zime sam najvise nosila tamnoroze, ljubicaste i crvenkaste nijanse ( Aura, Deborah, GRVM, Avon, Deina .. ). Kristina :*

    ОдговориИзбриши