четвртак, 31. март 2016.

Martovski favoriti 2016.

  6 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
jos jedan kraj meseca i jos jedan post o favoritima u ovom mesecu. Kao i do sada nemam veliki broj proizvoda, ali je drustvo probrano i stvarno dobro.

Proizvod koji je zasluzeno nasao mesto u ovim favoritima jeste Byphasse roll on antiperspirant. Paket Byphasse proizvoda sam dobila pre vise od mesec dana i od tada samo ovaj roll on koristim. Od aprila bi se trebali naci u DM drogerijama, pa Vam predlazem da ga se docepate. A ja cu uskoro zasebno pisati o njemu, ali mislm da Vam je jasno koliko mi se svidja cim se nasao u ovim favoritima.

Drugi proizvod kojim sam odusevljena jeste Skizz balzam za usne. Jedan od najboljih balzama za usne koje sam do sada koristila. Svaka preporuka!

Jos jedan proizvod koji me je odusevio jeste Still popart pakovanje za kosu sa aloe verom i avokadom. Veoma dobar, jeftin proizvod za kosu, tako da sam sigurna da ga mozete sebi priustiti, a ja Vam ga iskreno preporucujem. 


Kada je sminka u pitanju imam par favorita. Prvi od njih je Hemel rumenilo. Ovo rumenilo sam odavno dobila, ali ga nisam koristila mnogo, a u poslednje vreme sam ponovo pocela da ga koristim i veoma mi se svidelo, zato se naslo u ovim favoritima. Veoma lepo, nenapadno rumenilo. Odavno nisam narucivala Hemel proizvode pa ne znam da li ga jos uvek rade, ali ukoliko ga rade preporucujem Vam da ga probate.

Sledeci proizvod mi se u pocetku uopste nije svideo, a sto ga vise koristim sve vise mi se svidja. Sada se nasao u favoritima jer sam ga bas dosta koristila u poslednje vreme i dobro obavlja svoj posao, iako mi se nije tako pokazao na pocetku. U pitanju je Avon sprej za fiksiranje sminke

I poslednji proizvod u ovim favoritima jeste Essence olovka za usne u broju 06. Meni je ovo jedna savrsena boja za usne, a sama olovka je veoma dobra. Iako mnogi kukaju na nove Essence olovke meni su se i one, kao i stare, veoma dobro pokazale. Sve preporuke kada su Essence olovke za usne u pitanju, a ovu sam u prethodnom periodu najvise koristila zato se i nalazi ovde.


Ovo su bili moji kozmeticki favoriti, a sada zelim da Vam preporucim par nekozmetickih. Tacnije jos prosli mesec sam zelela da Vam preporucim par serija i filmova, ali sam zaboravila, tako da cu sada to uraditi. Seriju koju bih Vam preporucila da pogledate ukoliko volite istrazitelje, akciju i misteriju jeste Blindspot. Necu Vam nista otkrivati, vec cu Vam reci da je obavezno pogledate. 

Kada su filmovi u pitanju u poslednje vreme sam opsednuta filmovima koji su bazirani na istinitim dogadjajima, tako da su me odusevila dva: Imitation game i Unbroken. Obavezno ih pogledajte! Mislim da su to dva filma koji se svakome moraju svideti, u vecoj ili manjoj meri. Meni su se svideli u najvecoj mogucoj :). To su bile moje preporuke kada su filmovi i serije u pitanju, imate li Vi meni da preporucite neki dobar film baziran na istinitom dogadjaju (a da nije ljubavni :D)?

Toliko od mene kada su ovi favoriti u pitanju... Koji su Vasi ovomesecni favoriti? Imamo li neki zajednicki?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

6 коментара:

  1. Hemel rumenilo-nisam znala da hemel ima dekorativu, bas bi volela da ga vidim

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imaju i to dobru, samo odavno nisam kupovala njihove proizvode pa ne znam sta i dalje proizvode a sta ne. Koristila sam njihov tecni puder i jedan je od najboljih koje sam koristila, ali znam da su njega povlacili iz prodaje i nije ga bilo baaas dugo. Preporucujem ti da probas i njega ako ga i dalje proizvode.

      Избриши
  2. Ja tu Essence olovku jurait duo, uvék je rasprodat taj deo ade su olovke za usne. :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja tih problema nemam :D Salim se, razumem te skroz, ali meni se u poslednje vreme posreci pa ih nadjem nekako :)

      Избриши
  3. Byphasse dezodorans imam i odusevljena sam :) Avonov fiksator takodje bas volim :) <3

    ОдговориИзбриши