уторак, 15. март 2016.

Potroseni proizvodi 2/2016

  4 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Obzirom da se korpa u kojoj cuvam potrosene proizvode napunila bilo je krajnje vreme da napisem par reci o proizvodima koji se u njoj nalaze.

Da krenemo od proizvoda za kosu. Tu su sampon i pakovanje za kosu Loreal Elseve extraordinary oil. Kao sto znate odusevljena sam ovom kolekcijom tako da ne bih mnogo da pricam osim da kazem da obavezno probate ukoliko jos uvek niste. Najbolja kolekcija za kosu koju sam ja do sada koristila. 

Potrosen je i Kallos regenerator u spreju. Od njega sam dosta ocekivala a nisam dobila mnogo. Tako da Vam ga ne bih preporucila, jer postoje mnogo bolji od njega.


Sada da predjemo na potrosene proizvodde kada je nega lica u pitanju. Avon planet spa heavenly hydration je jedan od linija u Avonu koja se meni veoma dobro pokazala. Tako se i maska za lice koju sam potrosila veoma dobro pokazala. Preporucila bih Vam da je probate. 

O Byphasse gelu za umivanje sam Vam i zasebno pricala, znate da mi se veoma svideo tako da necu da se zadrzavam. Reci cu samo da ukoliko ga niste probali to sto pre ucinite.

Bioten tonik je jedan veoma prijatan i blag tonik, tako da bih ga ja rado preporucila. Kada smo vec kod Biotena njihove proizvode Vam preporucujem da kupujete u Roda marketima jer su najjeftiniji a trenutno imate i dobre popuste tako da ih mozete naci po veoma niskim cenama. Ono sto bih Vam ja preporucila da probate, osim ovog tonika, jesu vlazne maramice za skidanje sminke.

Proizvod koji me je odusevio i koji iznova i iznova kupujem jeste Garnier micelarna voda. Jos jedna bocica je potrosena, ali sam sigurna da cu je jos dugo kupovati jer meni stvarno odlicno obavi posao.


Kada je nega tela u pitanju ono sto je potroseno jeste Avon piling sa jagodom. U pitanju je blag piling, a ja da bih pojacala intenzitet koristila sam ga na suvu kozu. Ukoliko volite blaze pilinge ovaj je sigurno za Vas. Ja ne znam da li cu ga kupovati vise, ne zato sto je los, vec zato sto sam ja pristalica mnogo jacih pilinga za telo. 

Potrosen je i Oriental dream gel za tusiranje. Standardni gel za tusiranje koji mozete koristiti i za kadu kako bi stvorio mehurice i opustio Vas, ali ono sto mi se bas svidja je miris. Veoma lep, orijentalni miris. 

Jos jedna tusiralica koja je potrosena je Green Pharmacy ulje za tusiranje. Ovo je sve samo ulje nije! Gelaste je strukture i kao gel je dobar, samo ne znam sto kazu da je ulje u pitanju kada nikako nije. 


Jos jedan Green Pharmacy proizvod je potrosen a u pitanju je Argan krema za ruke. Veoma sam zadovoljna njihovim krema za ruke tako da bih Vam rado preporucila da ih probate.

Potrosen je i Nyx HD korektor. Veoma dobar korektor! Nisam ga ponovo kupila jer zelim da isprobam jos neke, ali Vam ga rado preporucujem jer se meni super pokazao. Jedina mana je sto se veoma brzo trosi.

DM-ov Ebelin skidac laka za nokte je takodje otisao u kantu. Do sada sve Ebelinove skidace za nokte koje sam probala bili su veoma dobri pa tako i ovaj.

U kantu je otisao i Color club lak za nokte u narandzastoj boji (ne znam broj nijanse jer sam ga se vec otarasila a bila sam dovoljno pametna da ne zapisem). Veoma lepa nijansa laka, a sam lak nije se lose pokazao. 

Videla sam kraj i jednom od mojih omiljenih pudera, a u pitanju je Maybelline Fit me puder. Odlican puder, a o njemu ste mogli i zasebno da citate, tako da ne bih previse pricala. Ukoliko ste u prilici da ga kupite to obavezno uradite, sigurna sam da necete zazaliti.

I poslednji proizvod koji se nasao u ovoj kanti jeste Essens parfem. U pitanju su kopije originalnih parfema. Probala sam dosta kopija a ova je jedna od boljih, samo sto spada u malo skuplje kopije. 


To su bili proizvodi iz moje korpe, da li ste probali neki od ovih proizvoda?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*




4 коментара:

  1. Super si trošila :) Baš sam htela da probam Green Pharmacy ulje ali sada ipak neću. Slažem se za njihovu kremu za ruke, ne znam koji put već je uzimam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trudila sam se :D Meni su stvarno svi njihovi proizvodi, koje sam do sada probala, odgovarali.

      Избриши
  2. Bas volim kada potrosim stvari i kada flasice mogu u smece. Nazalost, mene ceka jedan ovakav post koji samo odlazem a flasice se gomilaju.... Svidja mi se Nyx korektor i L'Oreal maska

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja volim taj osecaj, nekako mi je i to dokaz da negujem svoju kozu/kosu redovno :).

      Избриши