понедељак, 28. март 2016.

Kineske cetkice-prirodna dlaka

  2 comments    

Cao dragi moji,
resila sam da sa Vama podelim iskustvo sa jednim setom cetkica koje sam narucila sa kineskog sajta Aliexpress. 

Set sadrzi 5 cetkica od prirodne dlake. Cena ovog seta je oko 3,5$. U dinarima to je oko 400dinara. 

Krenucemo od cetkice koja mi se najvise svidela a u pitanju je cetkica za konturisanje. Nisam ekspert za konture tako da mi je ova cetkica super dosla obzirom da sama radi posao. Kada je ova cetkica u pitanju veoma sam zadovoljna. Znam da ovu cetkicu mozete naruciti i posebno, ali meni se vise isplatilo da je narucim u setu.


U setu dolazi ova crna cetkica za blendanje koja nije losa, ali isuvise je za moj ukus pufnasta tako da je pre za npr setovanje korektora ispod ociju nego za blendanje. Nisam odusevljena ovom cetkicom ali sam joj nasla neku namenu.


Ostale tri cetkice koje su dosle u ovom setu su cetkica za nanosenje senke i dve cetkice za blendanje. Kada su cetkice za blendanje u pitanju postoji jedna veca koju ja najcesce koristim za fiksiranje korektora, a ponekad i za blendanje. I druga, dosta manja, koju koristim za blendanje. Nisu lose cetkice ali daleko su od dobrih. Ona koja mi se najvise svidja od ovih jeste cetkica za nanosenje senke. Mana je sto zna da trusi senku, ali je ipak veoma lepo nanese na kapak. 


Ono sto bih naglasila kada su ove cetkice u pitanju jeste to da su malo grublje. Imam jos jedan komplet cetkica narucenih sa ovog sajta, ali su od vestacke dlake i one su mnogo mekanije od ovih. Jedina cetkica koja je stvarno mekana, iz ovog seta, jeste cetkica za konture. 

Kada rezimiramo jedino cetkicom za konture sam stvarno zadovoljna, ostale su malo grublje nego sto ja volim. I pored ovoga ja njih redovno koristim, ali mislim da mozete naci bolje cetkice od ovih po kineskim sajtovima. Jedino sto bih Vam preporucila rado iz ovog seta je cetkica za konture, ali nju mozete naruciti i posebno. 


Ovo su bila moja iskustva kada je ovaj set cetkica u pitanju. Da li Vi narucujete sa kineskih sajtova? Da li ste probali neke njihove cetkice i kako ste zadovoljni?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*



2 коментара:

  1. Kineske cetkice su mi naj od svih koje posedujem. Ali one od vestacke drake. Preeedobree! A izbegavam kupovati od proridne drake.

    ОдговориИзбриши