уторак, 22. март 2016.

Bourjois healthy balance kameni puder

  2 comments    

Cao dragi moji,
izvinite sto ne pisem toliko cesto u poslednje vreme, ali sam bas zauzeta, a kada nadjem vremena gledam da Vas obradujem nekim postom. Sada sam resila da sa Vama podelim svoje misljenje o Bourjois healthy balance puderu u kamenu.

Moram reci da do sada nisam probala ni jedan Bourjois proizvod, a posto sam cula samo reci hvale o ovom resila sam da ga probam. I nisam zazalila.


Moj je u nijansi 52 vanila, i ako se ne varam ovo je najsvetlija nijansa ovog pudera. Posto sam svetle puti ova nijansa mi savrseno odgovara. 

Zavrsnica ovog pudera je mat i ako mene pitate ovo je savrseno mat. Ako to uopste postoji :D. Koristila sam dosta mat pudera, bilo da su tecni ili kameni, ali nijedan mi nije davao ovako lep mat efekat. Tako da je savrseno uradio ovaj posao.



Moram priznati da je ovo najbolji kameni puder koji sam ja do sada probala. Veoma dobro fiksira sminku tj. tecni puder. Ne stvara 'brasnjav' izgled. Ne isusuje lice. Stvarno imam samo reci hvale kada je ovaj kameni puder u pitanju.


Cak mi se i samo pakovanje svidja, obzirom da ima veoma lepo i ne tako malo, pregledno ogledalo u poklopcu tako da veoma dobro dodje u raznim prilikama.

Jedino sta mi se ne svidja toliko kod ovog pudera je to sto se brzo trosi. Barem se u mom slucaju brzo trosi, ali naravno nije to nista strasno, trajace Vam sigurno par meseci, sa konstantnim koriscenjem. Samo sam ja navikla da mi ovakvi proizvodi traju mnogo duze. Naravno ovo mu ne uzimam kao veliku zamerku jer je proizvod stvarno savrsen.


Sto se cene samog proizvoda tice ja sam ga u lokalnoj parfimeriji platila 1000 dinara, tako da mogu reci da nije prejeftin, ali da sam sigurna da kvalitet u svakom slucaju opravdava cenu.

Da li ste Vi probali ovaj puder i kako Vam se svidja? Koji kameni puder Vi izdvajate kao omiljeni?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

2 коментара:

  1. Koji god kameni puder da sam imala brzo mi se trosio, tako da verujem da nije to nije problem samo sa ovim puderom. Nisam ga probala ali citam jako pozitivne kritike ina listi zelja mi je :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neces se pokajati ako ga budes kupila, meni se stvarno odlicno pokazao. :*

      Избриши