недеља, 28. фебруар 2016.

Februarski favoriti 2016.

  4 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Dodjosmo i do februarskih favorita. Nema ih mnogo ali je dobro, probrano drustvo. Neki od ovih favorita su najbolji proizvodi koje sam do sada koristila.

Upravo takav jedan proizvod je Bourjois healthy balance puder u kamenu. Najbolji kameni puder koji sam do sada probala. Bice vise reci u nekom od narednih postova, ali za sada da Vam kazem da ga obavezno probate, sigurna sam da necete pogresiti.

Jos jedan proizvod za koji sam sigurna da cu ga ponovo kupiti jeste Aura Cover me! korektor u stiku. Veoma dobar korektor, jedino sto mi smeta je to sto je malo jaci za moj ukus, ali obzirom da odlicno obavlja svoj posao necu mu to zameriti. I o njemu ce biti vise reci u narednom periodu.

Jos jedan proizvod od Aure koji se nasao u ovim favoritima jeste Curly maskara. Moram reci da je maskara mnogo dobra, jedino sto mi se ne svidja je cetkica. A sta tacno citacete u posebnom postu o ovom proizvodu. 


Proizvod koji me je takodje odusevio i za koji sam sigurna da cu ga ponovo kupiti, a mozda i stalno kupovati jeste Colgate max white one pasta za zube. Najbolja pasta za zube koju sam do sada probala. I veoma dobro izbeljuje zube. Ukoliko zelite da brzo izbelite zube ovo je definitivno pasta za Vas.

I poslednji kozmeticki proizvod u ovim favoritima je La Roche Posay hydeane riche krema za lice. O njoj ste vec mogli da citate, tako da znate koliko mi se svidja. Svaka preporuka!


Ovog meseca sam u nekoj od nagradnih igri dobila Schargo cajeve. Morala sam da ih ubacim u favorite jer od kada sam ih dobila samo njih pijem. Odusevljena sam svime, od ambalaze koja je prelepa, netipicna, pa sve do samog caja. Od svih koje sam probala meni je omiljeni Earl grey. Rado bih Vam preporucila da ih probate jer su stvarno odlicni. 


To su bili moji favoriti za mesec februar, koji su Vasi? Imamo li neki zajednicki?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*



4 коментара:

  1. Tekst, objasnjene, slike, svee je predivno.. Samo tako nastavi Jeco :). Tu kremu La Roche Posay hydeane riche planiram da kupim nakon sto potrosim La Roche Posay effaclar duo+ i ovu kremu sto koristim mogu reci da je mnogo dobra, pa cu kasnije videti sta cu..<3 pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Ta La Roche Posay krema bi mogla da dodje u obzir za leto

    ОдговориИзбриши