понедељак, 7. март 2016.

Aura curly maskara

  4 comments    

Cao dragi moji,
resila sam da sa Vama podelim svoje misljenje o Aura curly maskari. Kao sto sam Vam naglasila u nekom od prethodnih postova svidja mi se ova maskara ali je problem cetkica. Sta je tacno problem kod nje saznacete u nastavku.

Ja sam maskaru dobila u nekoj nagradnoj igri tako da ne znam tacnu cenu, ali mislim da su sve njihove maskare oko 500dinara, tako da spadaju u jeftinije. 

Pakovanje je jednostavno sto se meni i svidja, jer kako je jednom rekao Stiv Jobs "Jednostavnost je krajnji izraz prefinjenosti", a ja se sa tim u potpunosti slazem.


Sto se tice cetkice mozete videti da nije nista preterano cudna, standardna, ravna cetkica. Ono sto se meni nije svidjalo kod ove cetkice je to sto je mnogo gruba. Prvih par puta kada sam je koristila uopste mi se nije svidjala, uzasno me je bolelo dok sam nanosila maskaru, kao da je strugala koren trepavica i cupala trepavice, takav osecaj sam imala, iako nisam imala problema sa time da je stvarno cupala trepavice, vec samo imate bol kao da upravo to cini. Medjutim vremenom skontate kako treba da je koristite pa to prestane da se desava. Tako da i taj problem koji mi je stvarala na pocetku sam resila time sto sam naucila kako da je nanosim. 


Sto se same maskare tice ja sam veoma zadovoljna. Lepo se nanosi, ne slepljuje trepavice, uvije ih bas lepo i da lepu duzinu. Ja nemam problem sa duzinom trepavica obzirom da imam bas duge, ali primecujem da ih i izduzi malo. Na gornjoj slici mozete videti kako izgleda kada se nanese samo jedan sloj, a kako izgleda oko bez maskare. Itekako se primeti razliku (plus uzmite u obzir da kamera mnogo ublazi i proguta sminku).


Na drugoj slici mozete videti kako oko izgleda sa jednim, a kako sa dva sloja maskare. Uzivo je razlika jos uocljivija, ali i ovde mozete primetiti razliku. Ja Vam ne bih preporucila da stavljate vise od dva sloja jer zna da slepi trepavice onda i onda dobijete kontraefekat. Mada meni je i dva sloja previse i stavljam ih jedino pri izlascima ili nekim ozbiljnijim situacijama.


Kada je ova maskara u pitanju nisam imala problem sa time da se preslikaca na kapke, niti da se skida sama pa da Vam ostavlja mrlje, stvarno imam samo reci hvale. Ukoliko je koristite u jednom sloju po mom misljenju veoma dobra maskara za svaki dan, a ukoliko zelite da je koristite za vecernju sminku potrebno je da je nanesete u dva sloja, kako bi izgled bio malo dramaticniji. Svakako jedna veoma dobra maskara, za veoma nisku cenu. Rado bih Vam preporucila da je probate.

Da li ste probali neku Aura maskaru? Koja je Vasa omiljena maskara?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*




4 коментара:

  1. Lepo izgleda, iako nisam sigurna da bi meni obavila posao-imam tanke i kratke trepavice, pa veoma tesko nadjem maskaru.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imaju oni maskare i za duzinu i za gustinu, ova je po pravilu za uvijanje, tako da bi ti te dve verovatno vise odgovarale.

      Избриши
  2. Анониман13. март 2016. 19:44

    Ovu Aurinu nisam probala ali jesam onu za gustinu i nazalost, nije mi se dopala. Najpre sama tekstura, gusta i nekako kremasta, a onda i losa cetkica.. Ali nema veze, ionako volim da isprobavam svaki put neku drugu :). Inace, Maybelline Leather Black mi je omiljena, kao i Rocket Volum :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala te Maybelline, jedino sam probala onu zutu colossal, ali bas davno i secam se da je bila ok.

      Избриши