уторак, 4. август 2015.

Essence olovke za usne br. 11 i 12

  4 comments    

Iako sam sigurna da je malo onih koji nisu probali Essence olovke za usne, resila sam da Vam iznesem svoje misljenje o njima.

Moram reci da su ovo prve Essence olovke za usne koje koristim, i one su u brojevima 11 i 12.

Kao sto mozete videti nijansa 11 je prava braon nude nijansa, dok je 12 veoma lepa roze nijansa (veoma lici na moj omiljeni Rimmel Kate karmin u broju 102).


Sama struktura olovki je veoma dobra, kremaste su i ostaju dugo na usnama. Ja ih veoma cesto koristim preko celih usana, umesto karmina, i mogu reci da ostaju na usnama kao solidan karmin. 


Kao sto i sami znate ove olovke, kao i sve ostale Essence proizvode mozete kupiti u DM i Lilly drogerijama. Cena ovih olovki je 129 dinara, sto je i vise nego pristupacna cena. Kada uzmete u obzir odnos cene i kvaliteta na velikom ste dobitku. Sigurna sam da mogu da pariraju mnogo skupljim olovkama. Svaka preporuka kada su ove olovke u pitanju. 

Koristite li Vi Essence olovke za usne? Koja Vam je omiljena nijansa? 

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*


4 коментара: