субота, 22. август 2015.

Golden Rose velvet matte 03

  14 comments    

Zelela sam da Vam pisem o jednom od mojih omiljenih nude karmina. U pitanju je Golden Rose velvet matte u broju 03. Veoma lepa braon nude nijansa. 


Pakovanje je standardno, kao i kod vecine karmina, jedino sto imam zamerku je sto se naziv mnogo brzo skine, ali mislim da to nije ni bitno. Ono sto je bitno je ono sto se nalazi unutra.


Kao i vecina mat ruzeva i ovaj isusuje usne, ne previse ali morate da znate da ce Vam ovaj karmin malo isusiti usne. Ja inace imam problem sa ispucalim usnama tako da kada resim da koristim mat karmine moram obratiti malo vecu paznju na hidrataciju. Morate se sloziti da nema nista gore od mat karmina na ispucalim usnama. 

Veoma sam zadovoljna ovim karminom jer je po mom misljenju veoma lepa nijansa a sto je jako vazno ostaje solidno na usnama (3,4 sata sigurno). 


Sigurna sam da ovi karmini mogu parirati mnogo skupljim karminima, jer kada uzmemo u obzir cenu i kvalitet veoma se dobro pokazuju. Golden Rose ima veliku paletu boja kada su ovi karmini u pitanju tako da sam sigurna da cete naci onu koja Vama odgovara. 

Ja mogu reci da sam ovim karminom veoma zadovoljna i da cu sigurno kupiti jos neku nijasu iz ove kolekcije. Cena ovih karmina je oko 220dinara, ne mogu reci precizno jer cene variraju, ali krecu se od 220 pa na vise.

Da li Vi koristite Golden Rose karmine i koji biste preporucili?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*



14 коментара:

  1. I ja imam u nijansi 02 i jos nekoliko drugih, ali ovaj nisam videla u prodaji, jako je lep.. pogledacu da li ga ima negde :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja imam samo ovaj, ali sam sigurna da necu tu stati :) Nadam se da ces uspeti u potrazi :)

      Избриши
  2. Mislim da bi slila karmina na usnama poboljsala kvalitet posta, a nije nista zahtevno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se, ali meni to ne ide od ruke, na slikama ni na sta ne lici, a i imam male usne pa tek onda ni na sta ne lici :D

      Избриши
  3. Nisam probala ruzeve u ovoj mat kolekciji,ali jesam u onoj njihovoj crnoj ambalazi,i bas sam zadovoljna sa njima! :-)

    ОдговориИзбриши