субота, 8. август 2015.

Green Pharmacy gel za tusiranje

  3 comments    

Resila sam da Vam kazem nesto o proizvodu koji me je na prvo koriscenje odusevio i to odusevljenje traje svaki put kada ga koristim. U pitanju je Green Pharmacy gel za tusiranje sa arganom i smokvom.

Koliko sam ja videla ima par mirisa, ali za ovaj mogu reci da je savrsen. Sigurna sam da cu probati i ostale, ali ovaj mi se mnogo svidja.

Sto se tice ovog brenda ja sam ga prvi put sada zapazila u DM-u, tako da je za mene nov, ali sam sigurna da cu probati vecinu njegovih proizvoda.


Cene su veoma pristupacne, ovaj gel za tusiranje od 500ml kosta nesto iznad 200dinara, a kada se uzme u obzir koliko je savrsen cena je smesna.


Sam gel je proziran i malo tecnije strukture. Obzirom da sadrzi ulja kozu ostavlja veoma mekanom i pruza veoma lep osecaj dok ga koristite. 

Gel je bez parabena i silikona tako da mu je to dodatni plus. 

Sto se mirisa tice ne zadrzava se dugo na kozi, ali mislim da mu to nije minus jer postoje drugi proizvodi koji zavrsavaju taj deo posla.


Kao sto rekoh mozete ga naci u DM-u, po ceni nesto visoj od 200dinara. 

Sve u svemu moja topla preporuka. Ovo je sigurno proizvod koji cu iznova i iznova kupovati. 

Da li ste probali neki Green Pharmacy proizvod? Sta biste preporucili?



3 коментара: