понедељак, 31. август 2015.

Avgustovski favoriti 2015.

  4 comments    
categories: 

Dosao je kraj avgusta a sa njim i post sa favoritima za taj mesec. Ne bih da duzim vec bih da predjemo na proizvode koje sam u ovom mesecu koristila sa zadovoljstvom.


Prvi od mojih favorita jeste Maybelline karmin u nijansi Mocha muse. Ovaj karmin sam dobila uz neki casopis i moram reci da mi se bas svidja. Super nude nijansa, koju sam u prethodnom periodu bas koristila.

Sledeci proizvod je proizvod koji mi se isprva nije dopadao jer mi je ostavljao neravnomerno proizvod, medjutim sada savrseno radi i veoma sam zadovoljna njime. U pitanju je Eveline art make up eyeliner olovka

Na red je dosao jos jedan dosta jeftin proizvod ali dosta hvaljen i dosta kvalitetan. U pitanju su Essence olovke za usne. Ja sam u ovim favoritima stavila nijansu 12, nezno roze nijansa jer sam nju najvise koristila.

Proslog meseca sam prvi put probala neki Avon lak za nokte, i ovaj Gel finish u nijansi lavender sky se upravo nasao u mojim favoritima. Veoma lepa, nezna ljubicasta nijansa.


Jos jedan proizvod kojeg sam prvi put koristila jeste Batiste sampon za suvo pranje kose. To sto se vec nasao u mojim favoritima mislim da dosta govori o tome koliko sam zaovoljna njime. Mislim da cu od sada uvek pri sebi imati neki sampon ovakvog tipa, a nadam se da ce to uvek biti Batiste.

I poslednji kozmeticki proizvod u ovim favoritima je Avon prskalica za telo sa mirisom manga i nara. Znate mogu opsednutnost mirisom manga, tako da je normalno da mi se i ovaj miris svidja, a sto se postojanosti tice nije na zavidnom nivou, ali za tu cenu je sasvim solidna.


Na red je dosao favorit za kog nemam reci da opisem koliki favorit je u pitanju. Ja sam od onih koji crni krem uopste ne vole, i npr Nutelu uopste ne volim, moze da prodje samo u palacinkama :D, ali sam ovog meseca dobila krem u koji sam se zaljubila. U zivotu nisam jela krem kasicicom, vec sam ga mazala na hleb, UVEK, ali ovo cudo je toliko lepo da bi mu hleb samo pokvario ukus. U pitanju je Pernigotti gianduia krem. Ja sam ovaj krem dobila iz Italije, ali ukoliko znate da ima da se kupi negde kod nas molim Vas da mi napisete, jer ovo vredi svakog dinara (koliko god kostao).

To su bili moji favoriti, koji su Vasi? Delimo li neke favorite?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

4 коментара:

  1. Koristila sam Eveline eyeliner i bio mi je bas dobar, zadovoljna sam njime. :)
    A Avon sprejevi za telo su odlicni pogotovu za leto.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sto se ovog ajlajnera tice cas sam odusevljena cas mi se uopste ne svidja, sada smo u ljubavi, ali videcemo koliko ce to da traje. :)

      Избриши
  2. Avonov mist od nara prelepo mirise, koristia sam ga :)

    ОдговориИзбриши