понедељак, 17. август 2015.

Noviteti 8/2015

  8 comments    
categories: 

Resila sam da napisem post o mojim novitetima najvise iz razloga sto zelim da Vam iznesem prve utiske o nekim proizvodima koje sam kupila na akcijama koje i dalje traju.

Prvi proizvod koji bih da Vam spomenem jeste Shakira eau florale toaletna voda. Nemojte se prevariti da je u pitanju parfem, toaletna voda je u pitanju. Zato sto ja na to nisam obracala paznju ocekivala sam da duze traje. Bez obzira sto je u pitanju toaletna voda i dalje stojim iza toga da mnogo kratko ostaje na kozi. Trenutno je na snizenju u DMu po ceni od 499dinara. 

Sledeci proizvod je Avonov Little gold dress. Kupila sam ga na nevidjeno, nikada ga do sada nisam pomirisala, ali sam veoma zadovoljna. Ostaje dugo na kozi a miris mi se svidja. 


Kada su deciji proizvodi u pitanju, stalno koristim Kosili vlazne maramice, tako da sam kupila ovo veliko pakovanje koje sada mozete naci na snizenju u DMu po ceni od 170dinara, a drugi proizvod je Johnson's deciji puder. Ja sam ovo veliko pakovanje platila 150dinara u lokalnoj radnji. Deciji puder koristim stalno i za sve i svasta tako da mi ovo veliko pakovanje dobro dodje.


Iz Avona sam takodje uzela i masazer o kom za sada ne mogu reci mnogo.

Batiste sampon za suvo pranje kose je prvi sampon ovakvog tipa koji sam ja probala i moram reci da sam zadovoljna. Kupila sam ga u DMu po ceni nesto nizoj od 400dinara, ali ne znam da li ta akcija jos uvek traje. 


Akcija koja znam da jos uvek traje u DMu jeste snizenje Rimmel Kate karmina. Snizene su nijanse 31,32 i 33 koju sam i ja kupila. 33 je jedna veoma lepa roze nijansa koja vuze malo na ljubicasto. Sto se tice ovih karmina toplo bih ih preporucila. 

Proizvode koje sam takodje narucila iz Avona jesu Gel finish lakovi za nokte. Nijanse koje sam ja izabrala su Lavender sky i Parfait pink. U prva par koriscenja su se dobro pokazali, a za nesto duze cemo videti.

Poslednji proizvod kojim sam se pocastila u prethodnom periodu jeste Avon Luxe cetka za puder. Prvo moram da kazem da je cetka mnogo manja nego sto sam ja ocekivala, ali je bas onoliko lepa kao sto sam i mislila. Ovo bi trebalo da bude cetka za tecni puder, ali moram reci da se sa njom mnogo tesko nanosi puder (tacnije ja sam je koristila za CC kremu). Cak je i potrebno mnogo vise proizvoda za celo lice. Tako da nisam odusevljena ovom cetkom kada je ova namena u pitanju. Naravno pricam svoje prve utiske, tako da je moguce da mi se misljenje promeni daljim koriscenjem.


To su bili proizvodi kojim sam se ja pocastila u prethodnom periodu. Da li ste Vi koristili neki od mojih noviteta i kako ste zadovoljni?

Toliko od mene za sada.. Kuckamo se uskoro :*




8 коментара:

  1. Mislim da vise patim na Little gold dress zbog bočice i čepa nego zbog parfema samog po sebi haha :)

    ОдговориИзбриши
  2. Avon parfemi su mi inače odlični! Ovaj nisam isprobala, a i kist mi je na WL. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imaju one koji su bas dobri, ali i one koji ne ostaju na kozi skoro uopste, ovaj mi se dobro pokazao. A sto se cetke tice za sada mi je izgled ono sto mi se najvise svidja kod nje :)

      Избриши
  3. Masazer je super. Imam ga i bas sam zadovoljna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je, nadam se da cu i ja biti tako zadovoljna :) Za sada mi je ok, mada je mogao biti i malo grublji :)

      Избриши
  4. Masažer nam je zajednička stvarčica, super je :)

    ОдговориИзбриши