уторак, 28. јул 2015.

Julski favoriti 2015.

  4 comments    

Vec je stigao i kraj jula, tako da je vreme da pricamo o proizvodima koje sam volela u toku meseca jula. Pa da pocnemo...

Proizvod koji sam otkrila u ovom mesecu, ali koji cu voleti i u svakom narednom jeste Green Pharmacy gel za tusiranje sa arganom i smokvom. Moje odusevljenje ovim gelom cete uskoro citati i u posebnom postu. Sve u svemu svaka preporuka!

Proizvod koji me je spasio od nenormalnog broja ujeda komaraca jeste Top Ten propanthenol, tj pantenol sa nevenom. Iz razloga sto mi je bio spas u ovom mesecu morao se naci medju favoritima.


Lak koji od kada ga imam nisam namazala ni jedan drugi jeste Golden Rose u broju 242, u pitanju je krec bela nijansa. 

Mogli ste da zakljucite da mi se Nyx mega shine sjajevi mnogo svidjaju, tako da se jedan od njih nalazi i u ovim favoritima, u pitanju je nijansa Beige.

Poslednji kozmeticki proizvod koji sam obozavala u julu jeste Essence Come to town quattro senke. I o ovom proizvodu cu pisati zasebno, ali mogu reci da su ovo moje prve Essence senke, ali sigurno ne i poslednje.


Kada su nekozmeticki favoriti u pitanju onaj koji me je odusevio jesu Skechers patike. U zivotu nisam imala udobniju obucu od ove, svaka preporuka.

Drugi nekozmeticki favorit jesu Six naocare. Od kada sam ih kupila ne skidam ih, mislim da to dosta govori o mojoj odusevljenosti njima.


To su bili moji favoriti za mesec jul, koji su Vasi? Imamo li neke zajednicke favorite?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*



4 коментара: