четвртак, 27. август 2015.

Pet nijansi... zlatne

  4 comments    
categories: 

I ovaj mesec ovaj post kasni mnogo, ali vazno da ga ipak ima :). Ovog meseca sam za post Pet nijansi... izabrala zlatnu. Pa da Vam predstavim svoje proizvode.


Proizvod koji u poslednje vreme cesto koristim jeste Eveline Big volume explosion maskara. Pakovanje je veoma lepo, kao i sam proizvod, jedino sto mi se ne svidja je prevelika cetkica. Mada sigurno cu o njoj zasebno pisati, tako da je za sada ovo dovoljno :D.

Drugi proizvod jeste Avon luxe cetka za puder. Kao sto sam napomenula za sada mi se ne svidja za tecne pudere jer ne rasporedi ih lepo, a i mnogo vise proizvoda je potrebno da bi se prekrilo celo lice. Ono sto bih pohvalila kod ove cetke je izgled, najlepsa cetka u mojoj kolekciji.


Jos jedan proizvod iz Avona koji koristim jeste Little gold dress parfem. Njega sam skoro kupila ali od tada ga redovno koristim. Dugotrajan je, lepo mirise, cena mu je bila smesna, sve u svemu cist pogodak.

I sada jedan kozmeticki dodatak. U pitanju je cetka-ogledalce koje sam dobila od Schwarzkopfa. Veoma zgodno za torbu, tako da je uvek sa mnom.



Kada smo kod nekozmetickih proizvoda za ovaj put sam izabrala ovaj zlatan lancic sa prelepim priveskom. Veoma lep, diskretan detalj.

To su bili moji izabrani proizvodi za ovaj mesec kada je ovaj post u pitanju. Koristite li Vi neki od mojih izabanih proizvoda?

P.S. Zelim da Vas podsetim da je na blogu u toku nagradna igra, pa ukoliko se jos niste prijavili uslove za ucestvovanje mozete procitati ovde.

Toliko od mene za sada.. Kuckamo se uskoro :*



4 коментара: