понедељак, 20. јул 2015.

Noviteti 7/2015

  4 comments    
categories: 

U prethodnom periodu sam kupila, po mom misljemju, dovoljno proizvoda za novi post ovakvog tipa. Pa da pocnemo...

Prvo o cemu bih da Vas obavestim, kada su moji noviteti u pitanju, jesu Green Pharmacy proizvodi. Ne znam da li je ovo nova marka u DM-u, ali za  mene jeste nova jer ih do sada nisam vidjala. 

Ja sam kupila gel za tusiranje od argana i smokve i moram reci da sam odusevljena. Mislim da je ovo proizvod koji cu uvek imati u koriscenju. Postoje jos par mirisa, ali za ovaj mogu reci da je savrsen. Gelom sam odusevljenа, a svoje odusevljenje cu uskoro izneti i u obliku posebnog posta, jer zasigurno zasluzuje.

Drugi proizvod koji sam kupila jeste njihovo anticelulit ulje. Ne mogu Vam jos uvek pricati o efektima jer ga kratko koristim da bih o tome pricala, ali mogu da Vam kazem da je miris citrusni i da ga koza jako brzo upije, tako da ne ostavlja onaj lepljiv, previse masni osecaj.


Pored anticelulit ulja kupila sam i Balea body fit tonik za ucvrscivanje koze. Posto sam u procesu gubljenja kilograma (ukoliko zelite mogu Vam u nekom narednom periodu pisati o tome) mislim da ovi proizvodi pomazu da Vasa koza ostane lepog izgleda. Kakav efekat daje ovaj proizvod ne mogu jos uvek reci jer ga kratko koristim, ali imacete prilike da o njemu cujete nesto vise u narednom periodu.

Jos jedan Balea proizvod koji sam kupila jeste Tropical sunshine losion za telo. Miris je pravi vockast tj. letnji. Zadovoljna sam ovim losionom kao i sa vecinom Baleinih losiona, ali ne preporucujem ovakve losione ako imate suvu kozu, jer hidratacija mislim da ne bi bila dovoljna suvoj kozi.


Kada sam bila u Subotici ugrabila sam par Essence proizvoda na snizenju, posto u Novom Sadu ovih proizvoda nema, ili su se prebrzo rasprodali ili nisu ni stigli do snizenja. Ono sto sam ja izabrala ovaj put jeste Come to town kremasto rumenilo i Come to town quattro senke u zeleno-srebrno-zlatnoj kombinaciji. Za sada sam zadovoljnaovim proizvodima, ali uskoro cete o njima vise citati. 

Jos dva proizvoda koja sam kupila od Essence jesu dve olovke za usne, koje takodje nisam vidjala u Novom Sadu, pa sam ih zato odmah i kupila, u pitanju su brojevi 11 i 12. Prelepa braon nude nijasna i savrsena roze nijansa. O njima cu takodje uskoro vise pisati.

Ono sto mi je pre neki dan zapalo za oko u DM-u jeste Ebelin duo cetkica za senku. Obzirom da sam shvatila da mi fale cetkice za senku morala sam da probam ovu. Probala sam je samo jednom do sada i mislim da je ok, ali ne bih jos uvek da iznosim krajnje misljenje, prerano je.


U setnji DM-om primetih ovo preslatko pakovanje Nivea univerzalne kreme tako da sam odmah morala da je kupim. Slozicete se da je pakovanje preslatko, a i nama zenama ne treba mnogo da bi nas pakovanje kupilo.

Skoro sam pisala o Pantenolu i za sta ga ja koristim. Obzirom da sam zaboravila da ponesem Pantenol sa sobom a svaki moguci komarac me je ujeo, spas sam nasla u Top ten Propantenthenolu. Rec je o Pantenolu sa nevenom. Spasio me je! 


Obzirom da sam odstala bez tufera za skidanje sminke kupila sam Cotoneve tufere i mogu reci da su ok. Ne mogu mnogo da ih hvalim, ali ni da ih kudim. Standardni tuferi za skidanje sminke.

I poslednji proizvod jeste Avon sprej za telo sa mirisom manga i nara. O mirisu ne bih ni da pricam jer znate moju opsednutnost mirisom manga, a o samom proizvodu cu pisati drugom prilikom. Za sada mogu samo reci da se do sada dobro pokazao.


To su bili proizvodi kojim sam se na pocastila u prethodnom priodu. Da li koristite neki od mojih noviteta? Postoji li proizvod kojim ste se Vi pocastili skoro a koji biste preporucili?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*





4 коментара:

  1. Imam ovaj Balea tropical i ok mi je onako kada već pod tušem koristim i gel i kremicu pa za dodatnu hidrataciju jer ja imam suvu kožu, Avon prskalicu sam potrošila fin je miris ali brzo iščezne :)

    ОдговориИзбриши
  2. Mogla b da probas Avonov mist (sprej, sta god bilo) o lubenice. Mnogo lepo mirise, ja sam odusevljena! Imam ebelin duo cetkicu, koristim je za nanosenje senki i ukoliko mi treba nesto precizno, izvucem ovim manjim krajem. Malo me grebucka ali nije strasno.. Odlican post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam primetila taj miris :/ Bas cu da bacim pogled sledeci put, pa ga mozda i narucim, hvala na preporuci. Ja nemam nikakvih problema sa cetkicom, za sada :) Hvala :)

      Избриши