субота, 11. јул 2015.

Pantenol

  4 comments    

Pozelela sam da Vam napisem nesto o kremi koju ja koristim za svasta nesto i prezadovoljna sam njenim dejstvom, zato Vam sada i pisem post o Pantenol kremi.

Verujem da o Pantenolu svi znate barem po nesto, a ja cu Vam reci za sta ga ja sve koristim i kako mi je pomogao.

Pantenol koji ja koristim proizvodi Galenika, mada ima raznih proizvodjaca Pantenola. Dolazi u aluminijumskoj tubici od 30ml, a cena mu je oko 150dinara, ako se dobro secam.

Sama krema je jako gusta, tako da se malo teze razmazuje. Ne mogu da kazem da je bele boje jer nije cisto bela, vec vuce na zuto, ali isto tako ne mogu da kazem da je cisto zuta :D. 


Sta proizvodjac kaze o Pantenolu? Pantenol mast primenjuje se za pospesivanje epitelizacije i negu koze kod manjih opekotina, ojeda i ekcematoznih promena. Pantenol mast obezbedjuje kozi neophodne hranljive materije, daje joj glatkocu i sjaj i povecava elasticnost. 

E sada za sta sam ga ja sve koristila i kako je delovao. Pocecu od toga da mi se povremeno na licu pojavljuju isusene regije. Kada mi se pojave najcesce posezem za Pantenolom. Iz razloga sto sadrzi ono sto je kozi potrebno i posto je jako masna krema veoma dobro resava taj moj problem. Jedino sto Vam ne bih preporucila je da ga koristite ujutru, jer je pametnije koristiti ga uvece, pred spavanje, jer je mnogo masan tako da nije pogodan za jutarnju negu.

U prethodnom periodu pojavio mi se neki osip po dekolteu, pracen svrabom. Pantenol je i to resio za tri, cetiri dana. Crvenilo se povuklo veoma brzo, a svrab za par dana.

Moram reci da ga koristim i nakon ujeda komaraca. Ja sam od onih koji ne mogu da trpe svrab, i kada me nesto ujede ja to cesem sve dok ne napravim krastu, a onda cackam krastu i tako u krug. Posto znam da to nije pametno onda koristim Pantenol kako bih u korenu sanirala svrab a samim tim i sprecila sve to. 

Veoma je dobar i za ublazavanje 'tegoba' nakon suncanja. Tako da ako malo izgorite, probajte da namazete Pantenol na to mesto, kako bi sto efikasnije sanirali peckanje i svrab. 


Ovo su nacini na koje ja koristim Pantenol. Koristite li Vi Pantenol i za sta ga sve koristite?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*


4 коментара:

  1. I ja volim pantenol ali kremu ne mast. Krema se lako razmazuje i potpuno je bele boje. Preporucujem ti da probas Galenikinu kremu umesto masti. Meni je ona mnogo bolja. Od drugih proizvodjaca nisam probala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je sada zapala za oko neka sa nevenom, moracu i nju da probam, jer je ovo proizvod koji je must have u domacinstvu :)

      Избриши
  2. Takodje koristim pantenol mast,za nocnu negu usana i za negu koze oko noktiju.Odlicna je!Pozdravljam :)

    ОдговориИзбриши