четвртак, 16. јул 2015.

Pet nijansi... plave - 2

  4 comments    
categories: 

Da Vam se izvinim sto ovaj post kasni ovog meseca, ali je ipak tu. Za ovaj mesec sam opet izabrala plavu boju posto sam shvatila da imam dosta proizvoda u ovoj boji koje koristim, a koje bih Vam preporucila.

Proizvod koji bih Vam prvi preporucila jesu Kosili vlazne maramice. Kao sto sam spominjala vise puta obozavam ove maramice i sigurna sam da cu ih jos dugo koristiti. Savrseno mi odgovaraju, obzirom da ja imam problem sa vlaznim maramicama za lice jer mi cesto iritiraju kozu, ove to uopste ne rade! Savrsene maramice, svaka preporuka!

Kada smo kod decijih proizvoda koje obozavam i koje redovno koristim tu je i Becutan puder. Koristim ga za sve i svasta i uvek imam neki deciji puder u koriscenju, bez toga ne mogu da funkcionisem!


Nivea kremu odavno nisam koristila, iako je ovo univerzalna krema koju mozete koristiti za sve i svasta, pre par dana sam je kupila samo zbog kutijice i od tada je stalno koristim, zato se i nalazi medju ovim proizvodima.

Poslednji kozmeticki proizvod u ovom postu jeste ibd top coat za nokte. Za sada se veoma dobro pokazao, nadam se da ce i na dalje biti tako.


Kada je nekozmeticki proizvod u pitanju sada sam izabrala naocare za sunce koje od kada ih imam ne skidam. Savrsene tamno plave naocare. Kupljene su u Six-u. 


To su bili svi proizvodi za ovaj post Pet nijansi... Koristite li Vi neki od izabranih proizvoda?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*



4 коментара: