субота, 25. јул 2015.

Nyx mega shine lip gloss - La la

  4 comments    


Skoro sam Vam pisala o Nyx mega shine sjaju za usne u boji dolly pink, a sada zelim da Vam pisem o istoj vrsti sjaja, samo u nijansi La la. Zasto pisem o istim sjajevima u razlicitim postovima? Zato sto mislim da se itekako razlikuju, a sada cete videti i u cemu. 

Ono po cemu se ne razlikuju to je pakovanje. Dolaze u bocici od 11 ml, sa prelepim poklopcem na cijem vrhu se nalazi masnica. 


Aplikator je takodje isti, pljosnat sa zakrivljenim vrhom, kako biste preciznije naneli sjaj.


Ono sto se razlikuje je tekstura samog sjaja. Ovaj sjaj je prozrazan, boja nije puna kao kod prethodnog sjaja. Ima dovoljno boje u sebi da mozete da ga nosite i zasebno, kada zelite diskretnije usne, ali isto tako mozete da nanesete karmin ili neku olovku pre njega. 

Obzirom da ima mnogo manje boje u sebi od prethodnog sjaja, tako i krace ostaje na usnama, jer nema taj dugorocni efekat, tj nema boju koju bi ostavljao na usnama, kao sto je sa prethodnim slucaj. Ostaje na usnama solidno, par sati, ali naravno ne ocekujte ako u tom periodu jedete i pijete da ce ostati citav. Ja ne vidim ovo kao zamerku jer kada su prozrazni sjajevi za usne u pitanju ne ocekujem da ostaju na usnama 5 sati i da se ne skidaju kada uzmem da jedem. Tako da mogu reci da sam i ovim sjajem veoma zadovoljna.

Ono sto mi se jako svidja kod ovih sjajeva je i to sto se uopste ne lepe i ne skupljaju se u uglovima usana ili u linijicama.


Zakljucak je da mi se ovi sjajevi mnogo dopadaju, u prilog tome ide i to sto sam sebe pocastila jos jednim - a niko ne kaze da cu se tu i zaustaviti. Mozete ih kupiti u Alexandar cosmetics radnjama, po akcijskoj ceni od 237dinara. 

Mislim da sam dovoljno reci upotrebila da iskazem svoje zadovoljstvo ovim sjajevima, tako da nemam sta vise da dodam. Osim da Vas pitam da li ste ih Vi probali i ako niste sta cekate? :D

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*



4 коментара:

  1. Pakovanje je preslatko, mašnica je baš divan detalj. U posljednje vrijeme sve češće koristim sjajila za usne, ukoilko negdje nađem NYX pogledat ću ta sjajila, ali u nekoj drugoj nijansi, pink nije baš za mene :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni ja do sada nisam bila ljubitelj sjajeva :) Ma imaju bas dosta nijansi, naci ces onu koja ti odgovara :)

      Избриши
  2. Pakovanje im je preslatko ali ja ne mogu da smislim sjajeve, mada kada sam bila mlađa sam ih koristila kao blesava. :D

    Ali kako smo krenuli svi se vraćamo "bolesti sjajeva" pa ćemo da ih skupljamo hah :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam ni ja bila ljubitelj dok nisam ove probala, a sada se u meni probudila opsesija sjajevima :D

      Избриши