недеља, 2. фебруар 2020.

Nagradjivanje 1/2020

  No comments    

Cao dragi moji,
Nema boljeg povratka na blog od dana kada je sve i pocelo... pre 6 godina. Na 6. rodjendan zelim da se vratim aktivnom pisanju bloga, a za to sam pripremila i malo nagradjivanje za vas.
Da biste ucestvovali u ovom nagradjivanju potrebno je da imate instagram nalog. Na ovaj nacin cemo se jos vise povezati, jer sam na toj drustvenoj platformi najaktivnija.

 Za ucestvovanje u ovom nagradjivanju potrebno je ispostovati sledece korake:
-imati instagram nalog
-zapratiti me na instagramu (www.instagram.com/snoopyjm90)
-i u komentarima na instagramu ispod slike u vezi sa nagradjivanjem tagovati dve osobe
Sve ostalo(lajkovanje, deljenje) je pozeljno ali nije uslov za ucestvovanje u nagradnoj igri.

 Na slici mozete da vidite sta je sadrzaj ovog paketica. Pokusala sam da vam poklonim stvari koje i sama volim. Nadam se da vam se svidja i da cete uzivati u njima ukoliko ih osvojite.
Nagradna igra vazi samo za drzavljanine Srbije i za one koji nagradu mogu preuzeti na adresi u Srbiji. Troskove postarine ne placate, tako da jedini trosak koji cete imati za ucestvovanje u ovoj nagradnoj igri je trosak vremena da me zapratite i tagujete dve osobe. Mislim da nije tesko.

Nagradjivanje ce trajati do 15.02.2020. u ponoc, a dobitnika cu proglasiti na instagramu 16.02.2020.

Za kraj Vam imam reci samo SRECNO!

P.s. Sutra na blogu novi post o mojim trenutnim favoritima.



0 comments:

Постави коментар