понедељак, 10. фебруар 2020.

Trenutnu favoriti - sminka - februar 2020.

  No comments    

Cao dragi moji,
Sledi nastavak mojih favorita. Ovog ponedeljka pricamo o mojim favoritima kada je sminka u pitanju. Drustvo je malo, ali odlicno.

Make up for ever Glitzy paleta se vec nalazila u mojim favoritima, ali se zasluzeno nalazi ponovo, obzirom da je koristim svakodnevno. Odlicna paleta u kojoj imate dve nijanse za konturisanje, dva rumenila, dva praskasta proizvoda za fiskiranje i tri simeraste senke. Sve na jednom mestu. Ja dobar deo ove palete koristim kao senke. Moram priznati da je ovo bila odlicna investicija od pre godinu dana. Koristim je od prvog dana i idalje je nisam iskoristila ni pola - osim jedne nijanse za konturisanje koja je skoro pa potrosena. Ovo je cist primer da se u dobru paletu isplati investirati, jer traju veoma dugo.

U toj kupovini nalazio se i set Becca hajlajtera, od kojih sam se ''zalepila'' za moonstone i njega najvise koristim, zato se i nalazi u ovim favoritima. Moram reci da su se svi hajlajteri odlicno pokazali, ali ovaj sam do sada najcesce koristila. Kada su hajlajteri u pitanju tu mislim da se jos vise vidi isplativost skupljih proizvoda. Ukoliko sami koristite ovaj mali hajlajter i ne preterujete sa koriscenjem, vec ga koristite samo da dobijete lep sjaj lica, moze vam koristiti sigurna sam vise od 6 meseci.

Sephora beauty amplifier je kameni puder koji sam kupila pre nekih mesec i po, dva i vec sam mu dodirnula pan, sto je kod mene retkost. Zakljucak je da se brze trosi, ali moram napomenuti da odlicno fiskira sminku. Nema flesbekova, ne ostavlja beli trag, vec samo lepo drzi sminku na mestu.

Kada smo vec kod Sephora brenda, tu je jos jedan moj favorit a to je Lip stories 01 Berlin. Ovo je odlican kremasti, neutralan ruz. Imam jos jedan (03) i on je isto savrsen, tako da sam mogla oba da stavim u favorite, jer stvarno to i jesu.


Jos jedan, za ovaj post poslednji, Sephora favorit je 10hr wear perfection foundation. Veoma dobar puder. Moze se reci jaca srednja pokrivna moc. Srednje gustine. Ne ulaci se u porice. Kozi daje lep izgled. Jedan od boljih pudera koji sam do sada koristila.

Kada smo vec kod tena, moje odusevljenje ide Maybelline Fit me tecnom korektoru. Savrsen je. Lagan, odlucno prekriva, ne uvlaci se u borice, ne pravi linije ispod oka (meni se to stalno desava sa korektorima, sa ovim mi se to minimalno desava). Ovaj korektor ima svaku moju preporuku. Odusevio me je.


Za kraj sam ostavila malo alata za samo nanosenje poizvoda na lice. Odusevili su me Real Techniques cetkice, a pogotovo ove dve. Veliku (namenjena je za rumenilo) koristim za setovanje, za rumenilo, generalno za proizvode koji idu na veci deo lica. Ovu malu koristim za nanosenje senke, blendanje(iako imam i njihove cetkice za blendanje ja veoma cesto koristim ovu za skoro citav look na ocima).
A moje najvece odusevljenje ide RT blenderu. Sigurno najbolji blender koji sam do sada koristila. Nisam nikada koristila skupe blendere, i ne znam da li cu, ali ovim sam odusevljena. Savrseno nanese sminku na lice. Nisam verovala, do sada, da sundjeri toliko mogu da se razlikuju i naprave razliku na licu, ali razuverio me je. Svaka preporuka da ga probate.

To je bilo sve od mene za ovaj post... Kuckamo se svakog ponedeljka... A do sledeceg pisite mi koji su vasi favoriti.

P.S. Nagradna igra i dalje traje, pa ukoliko se jos uvek niste prijavili za nju, sada je idealna prilika da to uradite... www.instagram.com/p/B8D8HYwp_ou



0 comments:

Постави коментар