понедељак, 3. фебруар 2020.

Trenutni favoriti - nega - februar 2020.

  No comments    
Cao dragi moji,
Kao sto je i obecano, danas pricamo o mojim favoritima u poslednje vreme. Posto me dugo nije bilo ima malo vise proizvoda, tako da sam resila da favorite podelim na negu i sminku. Danas pricamo o nezi.

Ostalo mi je jos malo Bioderma micelarne vode, tako da sam vec stekla misljenje o njoj. Mogu reci da s razlogom o njoj toliko pricaju. Veoma lepo skine sminku. U dva poteza skine sminku sa ociju. Ja ne nosim mnogo jaku sminku, ali zna maskara da se skida tesko, medjutim sa ovom micelarnom stvarno nisam imala problema sa skidanjem sminke. Nije potrebno mnogo proizvoda da skinete sminku sa citavog lica, tako da ce vam ova bocica od pola litra sigurno dugo trajati. Naravno jedina mana ove micelarne je cena, koja je jaca od standardnih micelarnih. Ali imate moju preporuku ukoliko je mozete priustiti.

Jos jedan skuplji i luksuzniji proizvod, a u pitanju je Biotherm ulje za skidanje sminke. Ja sam neko ko obozava ulja za lice, bila ona u svrhu nege ili ciscenja, ja stvarno volim ulja. Ovo mi se odlicno pokazalo. Savrseno skine sminku s lica, a potrebna vam je veoma mala kolicina za citavo lice. Kao sto vidite ja sam imala(kazem imala jer je vec potroseno) malo pakovanje i ono mi je trajalo par meseci (ja sam ga stedela pa sam znala da ga koristim samo za oci). Nisam imala nikakvih neprijatnih osecaja sa njim, niti pecka, niti ostavlja masan trag, vec lepo skine sminku, a ukoliko ga koristite samo za umivanje kozu ostavi potpuno cistom. Ukoliko mozete da ga priustite od mene imate svaku preporuku.

Kada smo vec kod cistaca za lice jos jedan koji mi se odlicno pokazao jeste It's skin eggshell. Ovo je proizvod koji ne mozete koristiti za skidanje sminke sa ociju, jer uzasno pece ukoliko imalo udje u oci, ali je za ciscenje lica savrsen. Ima neku svilenkastu strukturu, savrseno peni i savrseno ocisti citavo lice. Ovo nije skup proizvod, a vredi mnogo. Ukoliko niste jos uvek probali preporucujem vam da ga sto pre probate.






Krema koja me je u mnogim situacija spasila je La-roche posay cicaplast krema. Ovo je krema koju bih preporucila da svaka porodica, svaka kuca ima u svojoj prvoj pomoci. Ja sam je koristila za sve. Za opekotine, crvenila, svrab, za lice kada mi trazi malo jacu negu... Ovo je multifunkcionalna, veoma delotvorna krema koju bih svakom preporucila. Sigurna sam da cu o njoj zasebno pricati.

A sada dolaze na red zvezde ovog posta, a i moje nege u prethodnom periodu. U pitanju su Biotherm blue therapy night i Biotherm blue therapy cream in oil kreme. Ubedljivo najluksuznije kreme koje sam do sada koristila. O njima ce biti poseban post, ali moram reci da su savrsene. Kada je u pitanju nocna krema sigurna sam da je ovo najbolja krema koju sam ikada koristila. O njima vise u nekom od sledecih postova.


Tokom koriscenja Afrodita hydra solution tonika sa aloe verom primetila sam razliku u nezi koze. Veoma nezan i delotvoran tonik. Naravno da benefite ne vidite odmah, ali vremenom primetite razliku rezultata vase nege sa i bez tonika. Moram priznati da mi se ovaj veoma svideo, jer prilikom koriscenja odmah osetite da umiri kozu, a daljim koriscenjem vidite i ostale benefite.

Proizvod kog koga odmah vidite rezultate jeste Biotherm wonder mud. O ovom priozvodu takodje zelim da vam pricam posebno, jer je stvarno savrsen i rezultati su vidljivi odmah. Nakon 3min, koliko treba da se drzi na kozi, vi vidite i osetite kakvi su benefiti ovog proizvoda. O njemu detaljnije u nekom narednom postu, a za sada vam kazem da ukoliko mozete da probate ovu manju verziju obavezno to i ucinite jer ce cak i ovo pakovanje dugo da vam traje.

Poslednji proizvod koji zelim da spomenem u ovom postu jeste Advance technuques negujuci sprej za kosu iz Avona. Savrsena stvar za kosu.U pitanju je dvofazno sredstvo, koje pre upotrebe treba promuckati kako bi se faze pomesale. Ja ga nanosim na mokru kosu, pre susenja kose. Ugladi mi kosu, smiri je, cini da se lakse rasceslja i sto je najvaznije nahrani je odlicno. Ne umasti kosu, vec je bas onako lepo smiri, bas koliko treba. Stavljala sam ga i na suvu kosu, ali moj utisak je da mnogo bolje radi na mokroj kosi.


Ovo je bilo sve sto sam zelela da vam kazem u ovom postu. Ukoliko zelite da znate jos nesto o ovim proizvodima pisite u komentarima, rado cu Vam odgovoriti.

Takodje bih volela da cujem od vas predloge sta se moze poboljsati u postovima, da li o necemu treba vise da pisem, da li mislite da malo objasnjavam, da treba detaljnija da budem? Volela bih da cujem vase primedbe i pohvale ukoliko ih ima. 

Volela bih da cujem i koji su Vasi favoriti? Da li ste probali nesto od mojih favorita?

Kuckamo se uskoro... Ocekujem Vase predloge :)




0 comments:

Постави коментар