понедељак, 17. фебруар 2020.

Piling bean coffee for skin

  2 comments    

Cao dragi moji,
Danas vam pisem recenziju jednog veoma zanimljivog proizvoda. U pitanju je Piling bean kafeni piling za lice.

Korejski proizvodi su okupirali nase trziste i mogu reci da me to raduje. Jedan od njih je i ovaj.

U pitanju je presovani kafeni piling u obliku zna kafe. U kutiji se nalazi kesica u kojoj se nalaze 4 zrnca. Moram reci da me je pakovanje i sam izgled kupio.


Dodavanjem vode zrnca se omeksavaju i nastaje kasa, koju nanosite na lice. Moram priznati da lici na talog od kafe. Medjutim u sastavu ovog pilinga su razna ulja i sredstva koja cine kozu i cistom i negovanom.

Moj je utisak kada koristim ovaj piling kao da je u kafi mrvica sredstva za umivanje (sto i jeste), ali najprostije receno tako bih se izrazila.

Ono sto prizvodjac obecava u vezi ovog pilinga vezano je za njegove sastojke, i to sledece:
  • dubinsko ciscenje - ekstrakt kafe pomaze skupljanju viska sebuma i masnoce koja se stvara na kozi;
  • hidratacija - maslinovo ulje, jojoba, hijaluronska kiselina i si buter hidriraju kozu;
  • ciscenje zapusenih pora - ekstrakt kafe prakticno skuplja necistocu koja je u porama na licu;
  • izbeljivanje - slatki koren ili gospino bilje pomaze da se sa lica tamne mrlje i fleke uklone;
  • piling - prakticno zrnce radi ciscenje koze tj skida mrtve celije sa koze.



Moram priznati da je malo nezgodan za koriscenje, jer morate da pazite da se ne umazete, a kupatilo morate umazati. Ali isto tako odlicno uradi piling, ostavi kozu mekanom, sto zbog pilinga koji je skinuo mrtav sloj celija, sto zbog ulja koje sadrzi, a koja hrane kozu.

Miris je naravno kao kafa, neka jaka.

Ja ovaj piling koristim povremeno, jer pored ovog pilinga imam i druge pilinge, tako da  njega koristim mozda jednom u dve nedelje. Svakako ne bih ni jedan piling preporucila da radite na svakodnevnom nivou, a za ovaj ne mogu reci da je slab. Nije od grubih pilinga, ali daleko je od onih koji bi se mozda i mogli koristiti cesto. Mislim da je jednom nedeljno sasvim dovoljno raditi piling licaovakvim pilingom.

Priozvod mozete kupiti u DM drogerijama i cena mu je oko 150din. Tako da se svakako isplati vise nego da sami pravite pilinge ovakve vrste jer u ovom pilingu imate pored kafe jos mnogo sastojaka koji ciste i neguju kozu, tako da svakako dajem prednost ovom pilingu u odnosu na domace pilinge, obzirom da mu je cena i vise nego pristupacna.

Ovo je bilo moje iskustvo sa ovim pilingom... Koristite li vi pilinge? Koji preporucujete?

2 коментара:

  1. Jako neobičan i zanimljiv proizvod. Iz tog razloga mi bude žao što u svom mestu nemam DM. Korejska kozmetika nije zastupljena u mojoj rutini, osim poneke maske koju kupim u lokalnoj parfimeriji. Iskreno nisam primetila neku veliku razliku izmedju "običnih" i korejskih 🤔 Dopada mi se recenzija i volela bih da budem u prilici da isprobam piling a ja ti preporučujem kukuruzno brašno u kombinaciji sa umivalicom - ukoliko voliš handmade preparate 😊

    ОдговориИзбриши