недеља, 24. март 2019.

Trenutni favoriti - mart 2019.

  No comments    

Cao dragi moji,
Posle vise od mesec dana pisem vam post. Mislim da je to idealna prilika da pisem o mojim trenutnim favoritima. Izdvojila sam proizvode koji su me odusevili i svaki od njih se nalazi veoma zasluzeno u ovom clanku.

Da krenemo od proizvoda za lice. Prvi od njih je Estee Lauder advanced night repair serum. Koristila sam ga i samostalno i u kombinaciji sa kremom. Moram reci da odlicno obavlja posao i samostalno. Hidrira kozu odlicno i cini da koza izleda sveze i nahranjeno. Ako bih morala da kazem neku manu ovom proizvodu cenu bih izvdojila kao jedinu manu. 

Jos jedan malo skuplji proizvod koji je fenomenalan jeste Biotherm wonder mud maska. Savrsena maska za lice. U sebi sadrzi sitne cestite koje rade blagi piling pri skidanju maske. Koza posle nje ostane mekana, blistava i na izgled cista. Mozete je naci u Sephora radnjama.

Proizvod koji najkrace koristim kada je nega lica u pitanju, ali sam vec videla dovoljne efekte da kazem da mi se bas svidja jeste Caudalie beauty elixir. Savrseno osvezenje za lice. Hladi, umiruje, osvezava lice, a pored svega toga i suzava pore i daje malo blurovan efekat kada nakon njega nanesete sminku. Preporucila bih svakom da proba, za pocetak, ovo malo pakovanje.


Novitet na nasem trzistu kada je Dove u pitanju jeste i Dove pena za kupanje i brijanje. Moja je sa mirisom ruze, ali znam da ima par mirisa koji su dostupni kod nas. Veoma lepa, bogata pena za kupanje. Koristila sam i Nivea penu za tusiranje i moram reci da mi se ova vise svidja, jer mi je nekako bogatija i kozu ostavlja u boljem stanju. 

Sledeci proizvod ne znam da li mozete kupiti kod nas, a da to nije neka preprodaja. Ja sam ga kupila na pijaci, od ljudi koji prodaju kozmetiku iz Madjarske. U pitanju je Loreal Elseve ljubicasti sampon. Sampon koji odlicno neguje kosu, a ubija zute tonove. Pre ovog sam koristila jedan ljubicasti sampon koji je fenomenalno izvlacio zutilo iz kose, ali je nenormalno ostecivao kosu, to sa ovim samponom nije slucaj. Koristila sam ga par puta i bez maske nakon njega i kosa mi nije bila ostecena niti kruta na dodir. Ovaj sampon bih preporucila svakome ko zeli da ubije zutilo koje neke farbe ostavljaju za sobom. 


I za kraj par proizvoda koji se ticu sminke. Jedan od njih je proizvod kog su svi nahvalili, pa sam morala i ja da ga probam, a sada ga i sama hvalim, u pitanju je Max Factor brow shaper olovka za obrve. Reci cu samo: savrsena olovka za obrve. Jedino sto imam da kazem kao minus ovoj olovci jeste da se trosi nenormalno brzo, sve ostalo je savrseno.

Jos jedan od proizvoda o kojima su svi brujali jeste Catrice liquid camouflage korektor. Veoma dobar korektor, koji ima odlicnu pokrivnu moc. Ja sam samo malkice omasila boju, ali svim ostalim sam prezadovoljna. Sada mi je jasno zasto su svi o njemu toliko pricali. 

I za kraj Make up for ever Glitzy paleta. Ukoliko me pratite na instagramu onda se videli da sam sebe pocastila sa dva proizvoda iz snizenja u Sephori (mislim da je to snizenje aktuelno do kraja meseca, samo ne znam sta je ostalo od proizvoda), a jedan od njih je ova paletica. Od tog dana ja svakodnevno koristim ovu paletu. Necu vam pricati sada mnogo o njoj jer cu vam zasebno pisati o njoj. Sadrzi rumenila, hajlajtere, bronzer i nijansu za konture i tri senkice. Vise o njoj drugom prilikom, ali ukoliko je i dalje ima u Sephori sigurna sam da necete da zazalite ukoliko je pazarite.


To su bili proizvodi koje ja u poslednje vreme sa zadovoljstvom koristim... Koji su vasi favoriti? Da li ste koristili nesto od mojih favorita i kako ste zadovolji?

Toliko od mene za sada... :*


0 comments:

Постави коментар