уторак, 25. фебруар 2020.

Biotherm wonder mud

  No comments    



Cao dragi moji,
Ove nedelje kasnim jedan dan sa postom, ali ne zamerite mi. I u ovom postu zelim sa vama da podelim utiske o jednom proizvodu. Ove nedelje zelim da pricamo o Biotherm wonder mud masci.

Ja je posedujem u malom, travel size, pakovanju od 20ml, dok je standardno pakovanje od 75ml.

U pitanju je maska sa ekstraktom algi. Sadrzi antioksidanse i mineralnu glinu. 

Ukoliko vas zanimaju sastojci:


Iako posedujem malo pakovanje ove maske moram reci da za citavo lice treba mala kolicina, tako da meni i ovo malo pakovanje dugo traje. Ja je ne koristim cesto, to je jos jedan razlog zbog koga mi traje dugo, koristim je mozda dva, tri puta mesecno.

Glina veoma lepo ocisti lice, a cestice koje se nalaze u samoj masci vrse savrsen piling, tako da je lice posle ove maske savrseno mekano, blistavo, a sa druge strane negovano. Koza posle ovog proizvoda jednostavno izgleda zdravije.


Nanosi se u tankom sloju i ostavlja na kozi da deluje samo tri minuta. U toku tih tri minuta imate svez, nekako hladan osecaj na kozi.

Nakon toga malu kolicinu vode uzmem u ruku, kako bih smeksala proizvod na licu i blago utrljavala proizvod u lice, kako bi se uradio blagi piling i detaljno ciscenje. Zatim isperem lice mlakom vodom, kako bi se ostatak proizvoda skinuo.

Nakon ovoga lice ostaje blistavo na izgled, mekano na dodir, vidljivo ocisceno i primetno osvezeno.


Nakon ovoga lice bude instant osvezeno. Moj utisak je da nakon ovog proizvoda vidite odmah rezutate, a stalnim koriscenjem samo produzavate vidljivost istih.

Moja topla preporuka je da pribavite makar ovo malo pakovanje proizvoda, jer sam sigurna da svaka zena zasluzuje da se ovako malo razmazi, jer je ovo proizvod koji stvarno treba posedovati i povremeno sebe castiti ovako lepim tretmanom kod kuce.

Biotherm proizvode mozete naci u Sephori i Jasmin parfimerijama. Ovo jeste skuplji brend, ali mislim da ova stvar stvarno vredi.

Cena standardnog pakovanja je oko 6000dinara.

Da li ste probali neki Biotherm proizvod i koji biste preporucili?






0 comments:

Постави коментар