понедељак, 11. мај 2020.

Biotherm blue therapy night cream

  2 comments    

Cao dragi moji,
Vratilo se sve u normalu, pa tako i ja, i moji postovi. Nadam se da ste dobro i da ste samo najbolje izvukli iz ove izolacije. Ovog ponedeljka sam htela da sa vama podelim iskustvo sa jednim luksuznijim proizvodom, koji me je ostavio bez reci vec na prvo koriscenje.

Ovog ponedeljka pricamo o Biotherm blue therapy nocnoj kremi.

Blue therapy kolekcija, kako proizvodjac kaze, deluje na upalu pre nego sto se pojavi, ubrzava unutrasnju obnovu koze, odrzava balans koze i povecava sjaj koze. 


Dobila sam je u malom pakovanju od 15ml, ali mi je vec prvo mazanje pokazalo sa cime imam "posla". Mislim da je pakovanje dovoljno da utvrdite da li vam odgovara ili ne.

Standardno pakovanje je od 50ml, i na skupljoj je strani, mislim da kod nas kosta preko 10000dinara i mozete je naci u Sephori. Malo pakovanje ne znam da li moze zasebno da se kupi, ali sam sigurna da i kod nas postoje setovi koji ih sadrze.

Krema sadrzi ekstrakt tzv. "alge mladosti" koja savrseno oporavlja kozu, zato je odlican izbor za oporavak koze kada nije izlozena spoljnim uticajima, odnosno tokom noci.

Na slici mozete videti teksturu kreme. Kolicina na slici je dovoljna za citavo lice, tako da i ovo malo pakovanje moze da traje oko mesec dana, obzirom da je koristite samo uvece.


Pre nego sto sam je prvi put probala imala sam misljenje da ne razumem zasto neka krema kosta toliko. Nakon samo prvog koriscenja sam shvatila da sve ima svoju cenu i da je ona cesto opravdana, kao sto je to ovde slucaj.

Kremu nanosim nakon sto sam lepo ocistila lice i nanela tonik za lice. Nakon ove kreme ne nanosim ni jedan vise proizvod jer mislim da je nepotrebno. Takodje, kada koristim ovu kremu ne koristim serume niti hidratore za kozu, jer ova krema sadrzi sve sto je potrebno da ujutru, kada se probudite, vasa koza izgleda savrseno.

Krema je veoma bogate tekture, a to osecate i dok je mazete. Veoma lepo se razmazuje i koza je brzo upije. Ne ostavlja lepljiv osecaj nakon nanosenja, vec kozu ostavlja savrseno glatkom, nahranjenom, a pod prstima svilenom.

Moram priznati da me ni jedna krema nije ovoliko odusevila, mada moram priznati da nisam ni probala ni jednu luksuznu kremu osim ove. 

Moje odusevljenje i dalje stoji svaki put kad je nanesem, jer je koza nestvarna posle nje. Malo je reci da koza na dodir postane svilena.

Vidljivo je nahranjena i osvezena. Ne mogu da pricam o borama jer ih jos uvek nemam, ali ono sto mogu da potvrdim je da savrseno neguje kozu.

Tokom noci je koza zasticena od spoljnih uticaja i mozete je najbolje oporaviti, a ja mislim da je ovo najbolji oporavak koji svojoj kozi mozete priustiti.

Da li ste vi probali nesto od Biotherm prizvoda? Mislite li da vrede?

2 коментара:

  1. Probala sam baš tu kremu i još par njihovih proizvoda i zaista jesu skupi,ali makar kvalitet to nekako opravdava.Kremica je savršena i zaista mi je baš odgovarala,tako da sam rešila da se s vremena na vreme častim tako nečim.Probala sam još neke "luksuzne" kreme ali ne bude uvek to to,često se samo plati ime brenda,medjutim sa ovim brendom nema greške,makar iz mog iskustva!ODličan post!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se sa tobom. Ni ja nisam probala nista od ovog brenda, a da ne valja. Mozda neke stvari ne bih kupila ponovo jer mislim da bi mi neke druge kolekcije bolje legle, ali daleko od toga da moze da im se ospori kvalitet. Hvala

      Избриши