петак, 29. мај 2015.

Rimmel Kate Moss lasting finish matte 102

  No comments    

Mislim da je doslo vreme da Vam pisem o mom omiljenom ruzu. U pitanju je Rimmel Kate Moss lasting finish matte ruz za usne u broju 102. Prosle godine se nasao u nekim mojim mesecnim favoritima, isto tako i u mojim godisnjim favoritima, oba puta sasvim zasluzeno. Zato mislim da zasluzuje posebnu recenziju.


U pitanju je mat ruz za usne u prelepoj pink boji. Od kada ga imam veoma cesto sam ga koristila, sto se moze i videti po kolicini koja mi je ostala. 

Kada je postojanost ovog karmina u pitanju mogu reci da sam prezadovoljna. Ostaje na usnama veoma dugo, cak i ako u medjuvremenu jedete i pijete. U tim slucajevima naravno da se skine odredjena kolicina karmina za usne, ali boja i dalje ostaje na usnama, tako da je potrebno samo malo da ga popravite kako bi bio u perfektnom stanju. Mogu slobodno reci da ostaje na usnama sve dok ga ne skinete. Tako da imam samo reci hvale sto se postojanosti ovog karmina tice. Svaka pohvala.


Za razliku od vecine mat ruzeva koje sam koristila ovaj ne isusuje usne. Ne mogu da kazem da uopste ne isusuje, ali to radi toliko malo da je zanemarljivo. 

Naravno, bez obzira na to sto ne isusuje usne, ukoliko Vam usne nisu u dobrom stanju ne bih Vam preporucila ni jedan mat ruz, koliko god on bio dobar, jer smatram da mat ruz moze lepo da izgleda samo na negovanim usnama. U svakom drugom slucaju samo istice lose stanje Vasih usana i dobijate jako ruzan izgled.



Ja sam ga kupila odavno, ali ako se ne varam cena je nesto ispod 500dinara(regularna cena, s tim da ga cesto mozete kupiti na popustu). Tako da mislim da je odnos cene i kvaliteta i vise nego dobar. 

Mislim da nema potrebe da napomenem da cu ovaj karmin sigurno ponovo kupiti, jer ste i sami mogli da zakljucite da sam odusevljena njime. 

Da li ste Vi probali Kate Moss lasting finish matte karmine? Kako ste zadovoljni?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*



0 comments:

Постави коментар