уторак, 26. мај 2015.

Aprilski/majski favoriti 2015.

  2 comments    
categories: 

Kao sto ste mogli da primetite proslog meseca nije bilo favorita, iz vise razloga, tako da cu sada predstaviti favorite za april i maj. Nema ih mnogo obzirom da nisam mnogo izlazila iz kuce, posto sam bila dosta bolesna, ali ima ih dovoljno da o njima pricamo.

Neki od mojih favorita cete tek da vidite u novitetima, ali nisu oni tako novi proizvodi obzirom da ih koristim vise od mesec dana, tako da su zasluzeno ovde. Jedan od njih je Ziaja kremasti sapun za tusiranje sa mirisom kasmira. Veoma lep miris, a sama kupalica je veoma dobra. Sigurna sam da cu probati jos neku tusiralicu od Ziaja, jer sam ovom veoma zadovoljna. 

Kao sto rekoh bila sam bolesna, mada ne znam sto pisem u proslom vremenu kada sam jos uvek, ali valjda mi je tako lakse :D, ceo proces je poceo sa velikim brojem groznica koje su mi izasle. Proizvod koji mi je mnogo pomogao da ih se resim jeste Forever living aloe lips. O ovom proizvodu sam vec pisala i spominjala sam ga vise puta, i i dalje mislim da je ovo must have proizvod u svakom domacinstvu. Ne znam sta bih rekla, sto vec nisam o ovom cudu. Svaka pohvala za proizvod i sigurna sam da necu nikada dozvoliti da ostanem bez njega.

U ovim favoritima se nasao i proizvod kog nisam spominjala do sada, ali sam sigurna da je svako od Vas barem probao ove parfeme. U pitanju su Economic kopije parfema. U mojim favoritima se nalazi sada jer mislim da zasluzuju da se o njima pise, ozbirom da je veoma dobra kopija parfema (veoma slicni originalu, duga postojanost na kozi, super cena). Ja uvek imam barem jednu bocicu u upotrebi, tako da je zasluzio da se nadje u nekim mojim favoritima.


Od kada je doslo lepo vreme, da izuzmemo poslednjih par dana kada kisa lije kao luda, mislim da ni jednom nisam stavila puder, vec stalno koristim Maybelline dream fresh BB kremu. Veoma lagana BB krema, koja na kozi ostavlja veoma prijatan i osvezavajuci osecaj. Kozu veoma dobro ujednaci, tako da ako nemate velike nepravilnosti na kozi, ne vidim razlog sto biste na visokim temperaturama nosili teske pudere, kada je BB krema sasvim dovoljna. Ja sam ovom sasvim zadovoljna, ali necu je odmah ponovo kupiti obzirom da zelim da probam jos neke. Sve u svemu veoma dobra BB krema.

Kada sam zelela da 'fiksiram' BB kremu preko nje sam stavljala Don Juan puder u prahu. I ovo je jedan od proizvoda koji cete tek videti u novitetima, ali kod mene je vec mesec dana, a cesto sam ga koristila tako da je zasluzeno na ovom mestu. Jeftin puder koji sasvim solidno radi svoj posao. Jedino za sta imam zamerku je za pakovanje, mislim da je neophodno da ima plastiku preko pudera, sa rupicama, jer ovako skoro uvek uzmete mnogo vise proizvoda nego sto Vam je potrebno. Ali sto se tice samog pudera dosta sam zadovoljna(dobro fiksira, mirise na deciji puder, jeftin je, ostaje dugo na licu). 


Kada su u pitanju ostali favoriti ovde sam dodala samo dva i u pitanju su mindjuse sa peruskama iz moje nove kolekcije (Jewelry by JM) i mirisne stapice, obzirom da obozavam sve proizvode za osvezavanje prostorija (mirisne svece, osvezivaci prostora, stapici...).



To su bili moji favoriti u poslednja dva meseca. Koji su Vasi favoriti? Imamo li neke zajednicke?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*



2 коментара:

  1. Mijanse Maybelline bb krema su mi apsolutno užasne, meni su sve narandžaste, a baš sam htjela da nabavim jednu, da lijepo isprobam :/ zvuči baš dobro, ali ja sam dosta svijetla, tako da nije za mene nikako :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja je najsvetlija nijansa i kada je nanesem ne vuce mi na narandzasto, iako u tubi drugacije izgleda.

      Избриши