недеља, 24. мај 2015.

Aura correct me korektor

  2 comments    

Izvinjavam se sto u prethodnom periodu nisam pisala, nisam bila u mogucnosti da pisem, ali u narednom periodu ce postovi biti manje-vise redovno. Hvala Vam na razumevanju.

Resila sam da Vam iznesem svoje misljenje o Aura correct me tecnom korektoru. Rec je o korektoru visoke pokrivne moci, tako da je savrsen za prekrivanje podocnjaka. Ja ga upravo za to i koristim, koristim ga i za nepravilnosti na kozi ali obzirom da ih ja nemam preterano ja ga prvenstveno koristim za prekrivanje tamnih kolutova ispod ociju. Moram reci da sam veoma zadovoljna kako prekrije podocnjake, jedan od najboljih korektora koje sam ja, do sada, koristila.


Postoje 6 nijansi ovog korektora, tako da cete sigurno naci neku koja Vama odgovara. Ja sam izabrala 305 Cool Ivory obzirom da imam svetao ten. Iako je ovo nijansa koja malo ide na toplije tonove meni savrseno odgovara za podocnjake. U ovih 6 nijansi postoje i one koje idu na zuckasto, tako da mozete naci one koje odgovaraju Vasem podtonu koze.

Kao sto mozete videti korektor ima aplikator kao i svi ostali tecni korektori, tako da ga lako mozete naneti. Ja ga nanosim tako sto aplikatorom nanesem ispod ociju, a utapkam ga Blush cetkicom u broju 6. Iako to nije cetkica namenjena za korektor, obzirom da ja nanosim na celu povrsinu ispod ociju lakse mi je da ovu cetkicu koristim u tu svrhu.


Teksturu samog korektora mozete da vidite na slici. Nije previse tecan, mislim da je tekstura idealna za prekrivanje tamnih kolutova, jer da je tecniji sigurna sam da taj posao ne bi radio savrseno. Lepo se razmazuje i ostavlja prirodan izgled. Ne skuplja se u linijama, tako da imam samo reci hvale sto se ovog korektora tice. Ja ga u vecini slucajeva fiksiram kamenim puderom, ali nije neophodno to raditi.



Sigurna sam da znate gde mozete kupiti Aura proizvode, tako da tamo mozete da nadjete i ovaj korektor. Cena ovog korektora je nesto ispod 400 dinara.

Kada rezimiramo, za veoma nisku cenu dobijete, po mom misljenju, veoma dobar korektor. Tako da je ovo proizvod koji Vam ja itekako preporucujem.

Koristite li Vi Aura proizvode? Koji biste Vi Aurin proizvod preporucili?

Toliko od mene... Kuckamo se uskoro :*

2 коментара: