недеља, 4. мај 2014.

VS body mist-mango temptation

  5 comments    

Vec na pocetku moram reci da sam odusevljena ovim proizvodom. Prvi put koristim Victoria's Secret proizvode ali sam sigurna ne i poslednji. Kada se otvorila VS radnja u Beogradu morala sam da "aktiviram" neke ljude koji putuju kako bih dosla do svog mango temptation-a. Kada sam ga dobila moje odusevljenje nije moglo da se izmeri. Narucila sam ga bez ikakvog znanja kako mirise, ali posto sam u poslednje vreme opsednuta mirisom manga verovala sam da ne moze biti loseg mirisa, i bio je daleko od loseg - savrsenog je mirisa. Ne bih da preterujem ali meni ovo zna da ostane na kozi po 5 sati i da se i dalje oseca jak miris. Meni potpuno zamenjuje bilo koji parfem. Miris je naravno slatkast, ali za leto je savrsen. Kao sto se i vidi pakovanje je od 250ml pa sam sigurna da ce mi dugo trajati. Planiram da isprobam jos neke mirise, verujem da su jednako dobri kao i ovaj. Cena ovog mista je bila 13.5 evra, a kupljen je na aerodromu u Beogradu. Ako niste u prilici da je na ovaj nacin kupite videla sam da ima preprodavaca po internetu a cene su malo vise od ove iz radnje u Beogradu. Kako god, moja topla preporuka je da isprobate ove prskalice jer su savrsene, a ima ih u raznim mirisima tako da sam sigurna da cete naci onaj koji Vama odgovara.
Moram Vas obradovati, body misteve mozete sada kupiti i u Liliju. Cena im je 1300din a raspolazu, za sada, sa cetiri mirisne note.

Da li Vi koristite neki VS proizvod i kako ste zadovoljni?

5 коментара:

  1. Nisam koristila do sada nijedan VS proizvod, ali bih jako volela da probam neki mist. Ali nekako me plaši što moram da rizikujem sa mirisom :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem te, mozda da uzmes neki miris koji inace volis, npr neku vockicu :))) Mada postoje preprodavci u Bgu gde mozes ici da vidis, tako da mozes i da pomirises :)

      Избриши
  2. Da te obradujem, ima ih sada i u Liliju... cetiri mirisne note :)

    ОдговориИзбриши