среда, 30. април 2014.

Favoriti u aprilu

  8 comments    
categories: 
Posto obozavam ovakve post-ove resila sam da ih pisem cesce nego sto sam planirala, potrudicu se da to bude svaki mesec :) Ovog meseca imam par favorita, ali neki od njih mislim da ce ostati vecni favoriti :)
 Jedan od favorita koji ce sigurno zauvek to i ostati je VS body mist mango temptation. Mislim da je rec koja ga opisuje - savrsenstvo :) Prvi put koristim Victoria's Secret proizvode i ovim sam odusevljena tako da sam sigurna da cu nastaviti da ga koristim, a naravno, probacu i druge mirise.
Freeman piling za lice sa mirisom kajsije i divlje tresnje sam prethodni mesec veoma cesto koristila, a moje odusevljenje ovim proizvodom mozete procitati ovde.
Nivea antiperspirant pure & sensitive je bio moj izbor proslog meseca. Miris mu je fenomenalan, a i dobro stiti, tako da mi je cesto bio pri ruci u poslednje vreme. Iako je moj favorit stress protect kada su u pitanju Nivea antiperspiranti moram reci da mi se mnogo vise svidja miris Pure and sensitive tako da mi je postao favorit :)
Medju favoritima se nalazi i proizvod koji imam od pre nedelju dana, ali sam ga od tada koristila svaki dan i moram reci da sam odusevljena. Rec je o Aurinom multi color press powder. Ja ga ne koristim kao rumenilo ili bronzer, kao sto bi trebalo, vec ga koristim u istu svrhu kao i kameni puder i daje savrsen efekat. Pisacu o njemu u nekom narednom post-u.
Max factor 2000 calorie je vec duze vreme moj izbor kada su maskare u pitanju i moram reci da sam veoma zadovoljna. U toku je akcija gde za cenu jedne dobijete dve maskare tako da sam je iskoristila i obnovila svoje zalihe :)
Kao poslednji od favorita prethodnog meseca, jeste Rimmel stay matte tecni puder. Iako je, za moj ukus, dosta gust, moram reci da daje veoma lep izgled kozi, tako da je najvise koriscen u prethodnom periodu.
Toliko od mene sto se tice favorita za april... Koristite li Vi neki od ovih proizvoda i kako ste zadovoljni?

8 коментара:

  1. Одговори
    1. Ja sam ga uhvatila na nekom snizenju, kostalo je malo manje od 400din, a koja mu je standardna cena stvarno ne znam :)

      Избриши
  2. Moram da primijetim da svi proizvodi na slici imaju lijepu ambalažu :P obožavam VS sprejeve, ali nažalost nisu mi dostupni, pa nisam imala priliku da obnovim kupovine. Gdje ih nabavljaš?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Otvorila se VS radnja na aerodromu u Beogradu, pa sam "aktivirala" neke ljude koji putuju :) Ali sam videla da ima preprodavaca na internetu

      Избриши
  3. Ja koristim RImmel matte puder i jako ga volim. Probaj da ga nanosis sa beauty blenderom, tada izgleda jos bolje na kozi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Skoro sam pocela cetkom da nanosim puder na lice, i za sada sam zadovoljna, ali planiram da isprobam i to cudo :D hvala na preporuci :)

      Избриши
  4. I ja nanosim ovaj rimmel puder blenderom i savrseno je :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :) Meni je i ovako super... ali posto ga svi hvale, moracu da ga isprobam :D

      Избриши