четвртак, 8. мај 2014.

Aura multi color pressed powder

  2 comments    
Ovo je proizvod koji sam ishvalila u favoritima i sada cu nastaviti da ga hvalim :) Imam ga manje od mesec dana ali sam odusevljena ovim prozvodom. Aura ga preporucuje kao bronzer ili u svrhu rumenila, ali ja ga koristim kao kameni puder. Iako imam Aurin kameni puder, kome sam ocigledno promasila nijansu - iako je skroz svetla, tamnija je od one koja meni odgovara, moram reci da mi ovo cudo mnogo vise odgovara. Fiksira i matira tecni puder fenomenalno. Kada se stavi u vecoj kolicini onda se moze koristiti u svrhu rumenila ili bronzera, ali kao sto sam vec i rekla ja ga, za sada, ne koristim u te svrhe. Aurine proizvode volim jer su blagi, pa tako i ovaj. Koliko sam videla, ima dve nijanse ovog pudera - ova koju sam ja uzela i jedna koja je sa rozim tonovima. Aura proizvode mozete kupiti gde god se prodaje sminka (parfimerije, drogerije, apoteke...). Ja sam je kupila u lokalnoj parfimeriji i na nekom popustu je bila tako da je kostala 375din, a standardnu cenu ne znam, ali obzirom da Aurini proizvodi nisu skupi verujem da je i standardna cena potpuno pristupacna. Ovaj proizvod je moja topla preporuka.
Koristite li Vi Aurine proizvode i koji Vam je omiljeni?

2 коментара:

  1. I mene je privukao izgledom,volim leopard dezen,ali ga nisam još kupila,ništa ok ne potrošim zalihe :) Inače imam i obožavam njihov sjaj za volumen usana,nežno roz,skoro da se en vidi boja,ali je prepun sitnih čestica koje se presijavaju,a tek miris jagode!Fantastičan je!
    Pozdrav od Emine svastare! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dezen mu je odlican, a pored toga je i dobar proizvod... nema bolje kombinacije :)

      Избриши