петак, 9. мај 2014.

Kupovina #3

  No comments    
categories: 
U poslednjem periodu sam dosta toga kupovala, a deo tih proizvoda se vec nasao u favoritima. Pa da pocnemo...Ono sto se vec naslo u favoritima jesu Aura multi color pressed powder (o njemu mozete citati ovde), kao i Max factor 2000 calorie maskara. Ovo je jedna od mojih omiljenih maskara, obzirom da imam dugacke trepavice a ovo je maskara koja ih ne lepi. Sto se sminke tice tu je i Avonov sprej za fiksiranje sminke kojim nisam nesto specijalno odusevljena, ali nije ni los. Sto se tice proizvoda za lice tu su ulje za lice planet spa i maska za lice. Od Avonovih proizvoda najvise volim planet spa kolekciju, tako da sam uzela da probam ova dva proizvoda (uljem sam vec zadovoljna). Pored ovih proizvoda, sto se tice nege lica, tu je i Loreal mleko za ciscenje lica. Mleko za telo koje sam kupila pri ovoj kupovini je Nivea nourishing, pre ovoga ne znam da li sam ikada koristila Nivea mleko za telo, ali mi se miris svideo pa sam resila da probam. Sto se kose tice tu su Avon kristali za kosu, InSight sampon za ostecenu kosu i Amika ulje za kosu. Sto se tice sapuna koje koristim za pranje ruku najvise volim Safeguard, plavi, koji je ovom prilikom i kupljen, jer ima jako lep miris a i veoma je dobar. Ono sto svakoj devojci treba svakog meseca jesu ulosci :), moj izbor u poslednje vreme jesu Libresse i vrlo rado ih preporucujem iako sam jako dugo koristila Always moram reci da su se mnogo pogorsali. Jedna stvar koja nema veze sa kozmetikom jeste planet spa sprej za jastuke sa mirisom lavande - prelepo mirise :) Ono sto sam ostavila za kraj jeste Victoria's Secret body mist Love spell. Na moje veliko odusevljenje stigao je u Lilly, tako da nam je sada svima pristupacan. Za sada Lilly raspolaze sa cetiri mirisne note, a cena je 1300din.
Koristite li Vi neki od mojih noviteta?

0 comments:

Постави коментар