субота, 3. октобар 2015.

Septembarski favoriti 2015.

  6 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
prosao je i mesec septembar tako da je dosao na red post o proizvodima koje sam sa zadovoljstvom koristila u njemu.

Pocecu od sminke jer tu ima najvise proizvoda. Prvi koji sam bas koristila jeste Farmasi lovely lips karmin u crvenoj boji. Boja mi se jako dopada jer vuce malo i na roze, a sto se samog karmina tice dobar je, kremast, ne ostaje predugo na usnama ali na zadovoljavajucem nivou je. 

Proizvod koji nemam dugo ali koji me je odusevio jeste Aura olovka za obrve. Ne zelim da pisem mnogo o njoj sada jer sam sigurna da cu pisati zasebno o njoj. Mogu reci da je od srca preporucujem.

I jos jedan proizvod koji me je odusevio jeste Farmasi ajlajner. Moram reci da sam ovim proizvodim odusevljena i sigurna sam da cu ga dugo koristiti. Rado Vam ga preporucujem, a obzirom da je cena veoma pristupacna sigurna sam da ga svako moze priustiti.


Do sada ste vec mogli da zakljucite da mi je Green Pharmacy brend koji me je ocarao. To odusevljenje se odnosi i na kremu za ruke. Moja je sa arganovim uljem tako da prelepo mirise, a nega je na zavidnom nivou.

I poslednji kozmeticki proizvod je proizvod koji prvi put koristim ali koji mi se odlicno pokazao pa se zato zasluzeno i nalazi medju favoritima. U pitanju su Bioten vlazne maramice za skidanje sminke. Savrseno skinu svu sminku sa lica, a lice ostave veoma prijatno na dodir. Svaka preporuka i sigurna sam da cu ih i dalje kupovati.


A za kraj proizvod koji nije kozmeticki ali je apsolutni favorit za septembar jeste novokupljeno cebe. U zivotu nisam videla lepse i mekanije cebe. Sigurna sam da cemo se godinama druziti i uzivati u njemu. Kupljeno je u radnji koja se zove Paleta.


To su bili moji favoriti za mesec septembar. Delimo li neke?



Toliko od mene za sada, kuckamo se uskoro :*



6 коментара:

  1. Delimo isto misljenje o Bioten maramicama, doduse ja koristim za suvu kozu sa pamukom (roze pakovanje). Neverovatno kako dobro ociste kozu. Bas mi je drago da vidim da sve vise nas koristi ove maramice... zainteresovala si me za Green Pharmacy!
    Poz, Jelena.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nazalost meni je mnogo trebalo da ih probam, a sada sam odusevljena njima :) Radi ti preporucujem gel za tusiranje i kremu za ruke, o drugim proizvodima ne mogu jos uvek da pricam, a nisu skupi tako da neces izgubiti mnogo ako ti se nekim cudom ne svidjaju :) Pozdrav :*

      Избриши
  2. I ja koristim tu kremu za ruke, više mi godi u toplijem periodu :)

    ОдговориИзбриши