субота, 10. октобар 2015.

Potroseni proizvodi #10

  4 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
nakupilo mi se dosta potrosenih proizvoda tako da je dosao na red post ovakvog tipa.

Da krenemo od proizvoda za tusiranje. Postosena su dva: Ziaja kasmir, koji je veoma dobar i miris je jako lep, i drugi je I love... mango i papaja. Sto se ovog drugog tice mislim da ne opravdava svoju cenu, mislim da je precenjen. Osim mirisa ne vidim nista drugo sto mogu da izdvojim kod ove tusiralice u odnosu na druge, mnogo jeftinije. Tako da Vam ga ne bih preporucila samo zbog cene, jer mislim da za te novce mozete kupiti mnogo bolje tusiralice. Jedino sto mogu da pohvalim kod ovog je miris. 

Potrosen je i Nivea intimo double effect. Solidna tusiralica za intimnu regiju.

Kada su proizvodi za negu tela u pitanju potrosen je Avon Planet Spa Indulgent spa ritual body soufle. Ne mogu da kazem da je los, ali ne mogu da kazem ni da je najbolji koji sam probala iz Planet Spa kolekcije. Pre bih preporucila neke druge proizvode iz ove linije proizvoda, pogotovo sto mi se tekstura ne dopada bas najvise, ali dobro, probala sam da bih znala za ubuduce :).


Potrosena su dva meni omiljena proizvoda za kosu u poslednje vreme. U pitanju su Loreal Elseve extraordinary oil sampon i regenerator. Jedni od najboljih linija za kosu koje sam ja probala do sada. Svaka preporuka!

Proizvodi koje Vam nikako ne bih preporucila su InSight sampon i ovo "cickovo ulje". Sto se sampona tice meni nikako nije odgovarao, skroz mi je isusivao kosu. Ja nisam imala dobro iskustvo sa ovim samponom, tako da Vam ga ja ne mogu preporuciti. A sto se tice ovog cickovog ulja, u pitanju nije pravo cickovo ulje vec neka hemijska mesavina koju tako nazivaju, a treba da pomogne da se iz proizvoda koje koristite za kosu izvuce najvise. Da skratim, nisam videla neku razliku pri koriscenju ovog proizvoda, tako da Vam ga ne preporucujem.


Jos jedan proizvod iz Avon Planet Spa kolekcije je potrosen, u pitanju je Indulgent sufle za lice. Ovu kremu za lice ne mogu da hvalim previse, ali ne mogu da kazem ni da je losa. Kao i za proizvod za telo iz ove linije i za ovo mislim da postoje bolji proizvodi, ali ga ne mogu kuditi. Na Vama je da odlucite da li cete ga probati ili ne. Ja Vam ga ne mogu preporuciti jer nisam odusevljena njime. 

Proizvod kojim sam odusevljena i koji Vam rado preporucujem je Balea gel za umivanje lica sa mirisom lotusovog cveta. Za veoma nisku cenu dobijete veoma dobar proizvod. Ja sam svoj potrosila ali sam sigurna da cu ga kupiti ponovo. 

Na red su dosla dva proizvoda koja nisam potrosila ali idu u korpu. Jedan zato sto ga vec dugo imam, ali sam veoma zadovoljna njime, a drugi zato sto mi se nije nikako pokazao a posto samo zauzima prostor, vec duze vreme, u kupatilu red je da ga se otarasim. Proizvod kojim sam zadovoljna jeste Puzzle krema protiv bubuljica, ali posto sam je ja koristila samo na problematicna mesta ostalo je jos dosta kreme u tubici, ali vec je dosta dugo imam i istekao joj je rok, pa ide u korpu. Proizvod koji mi se nije nikako pokazao jer bukvalno nista nije radio jeste Oriflame skin energy krema za predeo oko ociju. Nikako Vam je ne preporucujem jer apsolutno nista ne radi. 


Potrosena su i dva skidaca laka za nokte: Dahlia i Ebelin. Oba preporucujem, ali bih prednost dala Ebelinovom. 

Kada smo vec kod noktiju u korpu ide i Elegant lak u braon boji. Veoma lepa boja, ali vec dugo je kod mene toliko da se zgusnuo da mu pomoci nema.

Jos jedan deciji puder je potrosen. Sada je u pitanju Kosili

Proizvod koji Vam od srca preporucujem, a koji sam ja iskoristila do kraja, jeste Loreal super liner. Super ajlajner, svaka preporuka. Meni je trajao stvarno dugo.


Discreet dnevni ulosci se nalaze i u ovoj korpi. Svaka preporuka!

Mislim da ste skontali i sami koliko volim Dove original kolekciju. U ovoj korpi se nalazi stik iz ove kolekcije. Samo reci hvale imam i rado Vam ga preporucujem.

Sada su na red dosla dva proizvoda za suncanje. Prvi je mleko za suncanje iz DMa Sun Dance sa zastitnim faktorom 10. Solidno mleko za suncanje, niti mogu da ga kudim niti nesto da ga hvalim. A drugi proizvod je Top ten gel za posle suncanja. Ovaj gel imam jako dugo, ali se veoma dobro pokazao. Umiri i rashladi kozu. Rado Vam ga preporucujem.

I poslednji proizvod u ovoj korpi jeste Nivea double effect antiperspirant. Ovaj antiperspirant sam koristila i pre, ali mi sada nije uopste odgovarao. Ostavljao mi je ozbiljne tragove, ne secam se da mi se to pre desavalo, ali sada mi se uopste nije svidjao. 


To su bili proizvodi koji su se ovog puta nasli u mojoj korpi. Koristite li Vi neki od ovih proizvoda?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro  :*





4 коментара:

  1. Apsolutno se slazem sa tobom za I love tusiralice, ne vidi nista posebno sem mirisa i mislim da odnos cene i kvaliteta nije bas srazmeran.
    Puzzle kremu sam koristila jedno vreme i sasvim okej mi je bila. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Verovala ili ne nista od ovoga nisam probala, ali dugo gledam ovaj Balein proizvod za umivanje i uvek nesto samo prodjem pored njega :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehehe, pa neke stvari steta sto nisi probala, a za neke nista propustila nisi :D

      Избриши